Beantwoord

Kan soms niet bellen, en niet gebeld worden?

• 9 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 647 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik kan af en toe niet bereikt worden op mijn mobiel (direct voicemail, of nummer niet in gebruik).
Ditzelfde probleem heb ik af en toe als ik andere mensen bel.

Ik heb geen blokkades op mijn telefoon staan.

Hoe zou dit kunnen komen? Ik gebruik mijn telefoon voor mijn werk dus moet hier snel een oplossing voor vinden.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 9 augustus 2019, 09:51

Is het mogelijk om je Sim kaart even in een ander toestel te testen? En het liefst een andere Sim in jouw toestel. Dan blijkt of het aan de Sim of de telefoon ligt. Je kunt ook even proberen om bellen over 4G uit te zetten, zodat je over 3G belt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Is het mogelijk om je Sim kaart even in een ander toestel te testen? En het liefst een andere Sim in jouw toestel. Dan blijkt of het aan de Sim of de telefoon ligt. Je kunt ook even proberen om bellen over 4G uit te zetten, zodat je over 3G belt.
Ik zal dit (proberen) te testen. Het probleem is dat dit niet altijd het geval is, soms kunnen mensen mij gewoon bellen en soms niet.
Ik heb mijn simkaart in een ander toestel getest waarbij het probleem zich voordeed. 2 Maal getest om van mijn nummer naar het andere nummer te bellen en vice versa, beide keren werkte het gewoon.

Waar zou het verder nog aan kunnen liggen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @RS89

Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis en kan die via My T-Mobile activeren. Kun je die uittesten en laten weten of het daarmee is opgelost?

Reageer