Beantwoord

Kan wel bellen geen internet, staat wel 4g

• 25 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op mijn iPhone 7 kan ik van de een op andere dag ineens niet meer internetten op 4G.

Dus geen instellingen gewijzigd.

Extra info: Sinds twee weken mijn abonnement verlengd (gaat pas in november in) nieuwe telefoon, maar alles deed het tot nu te goed.

Alle stappen al doorlopen: update geïnstalleerd, netwerkinstellingen hersteld, instellingen op mytmobile en iPhone gecheckt, fabrieksinstellingen, kruistest ook in andere iPhone kan ik alleen bellen maar niet op internet.

Wat kan er zijn en wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 augustus 2019, 10:44

Hi @jasonja

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je databundel op is zoals @pipodeclown_2 ook aangeeft. Je kan deze weer aanvullen met een GB-aanvuller via My T-Mobile en dan moet je weer zorgeloos kunnen internetten. Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Is je bundel misschien op?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jasonja

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je databundel op is zoals @pipodeclown_2 ook aangeeft. Je kan deze weer aanvullen met een GB-aanvuller via My T-Mobile en dan moet je weer zorgeloos kunnen internetten. Laat je even weten of het lukt?
Hoe simpel kan het zijn! Klopt inderdaad, vanwege vakantie zonder WiFi mijn databundel op. Alleen niet direct een sms gekregen dat deze op was, kreeg deze helaas pas gisterenavond. Daarom nooit bij stil gestaan. Bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 7
Badge +19
Hahaha kan gebeuren! Wat fijn dat het weer werkt! 😁
Reputatie 4
Badge +4
Hoe simpel kan het zijn! Klopt inderdaad, vanwege vakantie zonder WiFi mijn databundel op. Alleen niet direct een sms gekregen dat deze op was, kreeg deze helaas pas gisterenavond. Daarom nooit bij stil gestaan. Bedankt voor jullie reacties!
Zorg dat je de T-Mobile app op je telefoon zet, dan kan je altijd je verbruik zien. Vooral in het buitenland kan het zijn dat sms berichten niet of laat aankomen en dan heb je toch inzicht in je verbruik.

Reageer