Beantwoord

Klacht

  • 5 juli 2019
  • 1 reactie
  • 584 Bekeken

Zeer ontevreden over Tmobile!! de dekking, klantenservice, incasso alles eindelijk.Vanaf april geen internet verbinding op mijn toestel!! Vanaf 1 mei nieuwe toestel aangeschaft geen internet verbinding dacht dat het aan de telefoon lag telefoon opgestuurd en een nieuwe gekregen nogmaals opgestuurd en weer een nieuwe gekregen. 2 keer nieuwe simkaart gekregen nog steeds problemen. Ik heb om de dag 14 uur lang geen internet op mijn telefoon. Al een maand bezig met klantenservice om de probleem te op te lossen maar het schiet niet op.!! Het moet uitgezocht worden door een netwerk deskundige!! Maand facturen zijn te hoog slordigheid fouten waar door ?k elke keer moet bellen voor een correctie. Het lijkt wel als of ik voor tmobile werk ik krijg geen service van hun maar ik bied zelf service voor tmobile om de problemen en fouten op te lossen!! Dit is toch belachelijk!!! Ik wordt gewoon niet geholpen ik weet niet wat ik nog meer kan/ moet doen!!! Facturen wat afgeschreven zijn heb ik teruggeboekt op mijn rekening, ik kan geen gebruik maken van de product/ service waar voor ik heb getekend!!!
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juli 2019, 08:12

Hoi Fatmaipek,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort, het spijt me dat dit allemaal zo loopt!

Ik heb even meegekeken in ons systeem en ik zie dat je gister ook een collega van mij hebt gesproken. Die heeft jou uitgelegd dat er een case is aangemaakt en dat die eerst opgepakt moet worden door onze specialisten. Mijn collega heeft wel aan de case toegevoegd hoe groot de noodzaak is. Ik ga er vanuit dat je goed verder geholpen wordt door onze specialisten! Ik weet zeker dat zij er alles aan gaan doen om dit samen met jou op te lossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fatmaipek,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort, het spijt me dat dit allemaal zo loopt!

Ik heb even meegekeken in ons systeem en ik zie dat je gister ook een collega van mij hebt gesproken. Die heeft jou uitgelegd dat er een case is aangemaakt en dat die eerst opgepakt moet worden door onze specialisten. Mijn collega heeft wel aan de case toegevoegd hoe groot de noodzaak is. Ik ga er vanuit dat je goed verder geholpen wordt door onze specialisten! Ik weet zeker dat zij er alles aan gaan doen om dit samen met jou op te lossen!

Reageer