Beantwoord

klacht communicatie

  • 15 July 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Beste lezer,

Ik ben sinds februari nu al bezig met mn aansluiting mijn isra aansluiting is dermate kapot, er is al 2x een monteur geweest op advies van jullie die zeggen ja we kunnen hier niks mee, vervolgens contact gelegd met T-Mobile thuis / gidion) hun zijn net langs geweest; ja sorry meneer wij kunnen hier niks mee.. terwijl ik duidelijk telefonisch heb uitgelegd dat KPN aangestuurd moet worden voor dit probleem, zelfs in de notities heb ik dit aangegeven via afspraak gidion. Ik wordt dit zat, ik zit thuis sinds februari met dagelijks wegvallende diensten, terwijl ik meerdere malen contact heb gelegd met jullie maar er continue gezegd wordt; we sturen iemand aan of er wordt gezegd; zoek zelf eerst maar iemand voor we iemand aansturen.. Waar het vervolgens weer mis gaat..

Door ik continue nu weg vallende diensten heb, continue van het kastje naar de muur gestuurd word verwacht ik een tegemoet koming van jullie ik betaal voor de diensten, niet voor de lasten. Graag hoor ik van jullie hoe wij dit nu gaan oplossen..

Nu wordt KPN aangestuurd, maar hoelang gaat dat weer duren?

icon

Beste antwoord door Brian 18 July 2019, 11:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Bartvdl, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat onze monteur bij zijn vorige bezoek ook foto's mee heetf gesturud van de ISRA. We gaan de netbeheerder inschakelen om het ISRA-punt te herstellen! Ik verwacht dat je hier in de loop van volgende week bericht over ontvangt, dat gaat helemaal lukken!

Reageer