Beantwoord

klacht Nokia 7.1

• 9 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

· Hierbij wil ik een klacht indienen betreffend mijn abonnement toestel Nokia 7.1 die ik had afgesloten bij jullie in de shop. Ik had mijn verlenging in december afgesloten, maar de toestel gaf vanaf dag 1 problemen. De toestel is al 4x opgestuurd om de problemen na te laten kijken zonder resultaat.
Dit betekend dus dat ik al ruim 8 maanden netjes mijn kosten betaald heb, maar zonder de toestel die ik had uitgekozen. Ik heb ook extra kosten moeten maken door een andere toestel aan te schaven.
Graag zou ik hiervoor een schade vergoeding/compensatie willen hebben.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 augustus 2019, 12:49

Hi @ramadhin

Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je IMEI nummer? Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @ramadhin

Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je IMEI nummer? Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen!
hi,

He kan ik privebericht sturen
Reputatie 7
Badge +20
@ramadhin

Je kunt op Hajar haar profiel klikken en dan zie je een button staan om een privébericht te sturen. Laat je weten of het lukt?

Reageer