Beantwoord

Klacht over compensatieregeling

• 11 juli 2017
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Ik wil graag een klacht indienen tegen een compensatie voorstel hoe doe ik dit?
grt Ton
of hoe kan ik een prive bericht sturen?
grt
icon

Beste antwoord door Sam- 11 juli 2017, 16:16

Hallo Ton,

Mijn naam is Issam en ik heet je van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Als je ergens ontevreden over bent dan horen we dat graag, dat gevoel nemen we natuurlijk graag bij je weg. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat je ook via Facebook contact hebt opgenomen en dat één van onze vriendelijke collega's je vandaag nog van een reactie heeft voorzien met meer uitleg. Is alles duidelijker geworden naar aanleiding van zijn reactie?

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je, wel wil ik je vragen om de communicatie via 1 kanaal (Facebook of Forum) te laten lopen. Anders krijgen we miscommunicaties en gaan er verschillende gesprekken door elkaar heen lopen.

Hopelijk zien we je snel weer op het forum Ton!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Ton,

Mijn naam is Issam en ik heet je van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Als je ergens ontevreden over bent dan horen we dat graag, dat gevoel nemen we natuurlijk graag bij je weg. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat je ook via Facebook contact hebt opgenomen en dat één van onze vriendelijke collega's je vandaag nog van een reactie heeft voorzien met meer uitleg. Is alles duidelijker geworden naar aanleiding van zijn reactie?

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je, wel wil ik je vragen om de communicatie via 1 kanaal (Facebook of Forum) te laten lopen. Anders krijgen we miscommunicaties en gaan er verschillende gesprekken door elkaar heen lopen.

Hopelijk zien we je snel weer op het forum Ton!
hallo .thanks .
had inmiddels een reactie ontvangen
bedankt.
grt Ton

Reageer