Beantwoord

klacht terugbelverzoek

• 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

na lang te hebben gezocht, doe ik het maar op deze manier.

Ik woon in een gebied waar ik zeer slecht ontvangst heb. Ik moet naar buiten om te bellen.
Dit is bekend (ook bij mij) en T mobile heeft ook netjes factuurkorting gegeven. (Waar ik eigenlijk niets aan heb). Het wachten was voor mij op de oplossing via WiFi bellen. Dit zou komen.
Nu een jaar verder wederom een klacht erdoorheen gedaan. Iemand spreken lukt al niet eens meer. Ik ben ook twee keer teruggebeld door t mobile. Als laatste kreeg ik het verzoek om terug te bellen. Ik was dus thuis...en je raadt het al... geen ontvangst. Ik kreeg een terugbelverzoek. Na lang puzzelen kreeg ik uiteindelijk een medewerkster aan de lijn. Die wist nergens wat van. Ik zou terug worden gebeld. Nu onderhand twee weken verder... nog steeds niets gehoord...
nu mijn 2 hele simpele vraagjes.... wordt mijn bereik op korte termijn beter? En kan ik via WiFi bellen?
anders ben ik genoodzaakt om helaas over te stappen (het adres heeft drie aansluitingen van T mobile)
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 juni 2019, 13:29

Goedemiddag @RonnyA Welkom, met dit slechte weer in juni kan je volgens mij wel wat goed nieuws gebruiken denk ik.

Oké komt ie! T-Mobile klanten bellen vanaf deze zomer ook via 4G en wifi.

Lees hier meer informatie over bellen via WiFi.

Hopelijk krijg je alsnog een belletje van T-mobile en wordt je snelheid ook beter!

Fijn weekend.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @RonnyA Welkom, met dit slechte weer in juni kan je volgens mij wel wat goed nieuws gebruiken denk ik.

Oké komt ie! T-Mobile klanten bellen vanaf deze zomer ook via 4G en wifi.

Lees hier meer informatie over bellen via WiFi.

Hopelijk krijg je alsnog een belletje van T-mobile en wordt je snelheid ook beter!

Fijn weekend.

Reageer