Beantwoord

Krijg mijn volume van binnen komende gesprekken niet harder

Aller beste moderators

Vorige week dinsdag de 12e was er een storing in de buurt van dordrecht want wie ik ook sprak een ieder die bij t mobile zat/zit kon een andere beller heel slecht verstaan veel storing op de lijn en heel zacht.
Ik zelf dus ook maar helaas is dat nog steeds zo hoe kan dat en hoe zou ik dit op kunnen lossen .Ik heb geen up dates gedaan of zoiets.
Mvr groet Rob Moritz
icon

Beste antwoord door Hajar 20 april 2016, 11:05

Hi robassie,

Welkom terug op ons Forum!

Wat balen dat je een mindere dekking ervaart. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Hierdoor kun je een slechtere dekking ervaren Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart activeren.

Laat je mij weten of je probleem met de nieuwe simkaart is opgelost? 🙂

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi robassie,

Helemaal geweldig! Goed dat het weer werkt. ;)

Bedankt voor je update en een heel goed weekend toegewenst.
Hallo Moderators

Ik heb reeds mijn nieuwe simkaartje er in zitten en wat denk je hij is weer helemaal perfect alles doet het weer en beter dan er voor dus ik zeg weg met die scharen en aanverwante artikelen en bestel gewoon een goed kaartje.
Ps alleen als je met ING wil betalen heb je 12 uur pech van wege het install van een nieuwe simkaart (dit even ter info) .
mvr groet Rob
Zeker weten dat ik jullie weet te vinden maar ik hoop dat met een nieuw simkaartje het probleem verholpen is.

Mijn dank aan alle moderator.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rob,

Graag gedaan natuurlijk. Fijn dat Kaassausje je nog verder geholpen heeft!

Als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden. 🙂
Het simkaartje knippen wordt ook afgeraden. Als het een oude simkaart is kun je o.a. netwerkproblemen ervaren: wegvallend netwerk, een ruis / echo tijdens het voeren van gesprekken, in sommige gevallen kan er helemaal geen netwerk gevonden worden.

In deze blog worden 5 redenen genoemd om het kaartje niet te knippen. Leuk leesvoer als je nog wat tijd over hebt. 😉
Bedankt voor je snelle reactie Kaassausje zijn we gelukkig van dat opmaat knippen af en kan er ook niets meer fout gaan . Top T- Mobile
Hoi Rob.

Er worden tegenwoordig 3-in-1 simkaartjes gestuurd, daar druk je dan het formaat uit wat je nodig hebt. :)
Meer info daarover vind je op deze pagina.
Super meiden mijn dank is groot. Ik heb inderdaad deze simkaart al vanaf het dutchtone tijdperk dus dat is wel ff geleden. Ik hoop dat het wel een mini simkaart is want anders past hij niet in mijn Samsung S5. Mvr groet Rob Moritz
Reputatie 7
Badge +15
Oh Rob,

Je gaat twee nieuwe simkaarten ontvangen. Hajar en ik waren allebei iets té enthousiast! 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rob,

Super onhandig dat je gesprekken zo zacht zijn. Even een checkvraag: Heb je geprobeerd om het geluid harder te zetten terwijl je aan het bellen bent? :8

Het netwerk ziet er op jouw locatie namelijk prima uit. Maar ik zie dat jij gebruik maakt van een verouderd type simkaart, dit kan er ook voor zorgen dat je netwerkervaring niet optimaal is. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Deze ontvang je binnen drie dagen en je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Mocht je na het activeren van de nieuwe simkaart nog problemen hebben dan kun je het beste dit topic even doorkijken.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat je aan ons weten of de nieuwe simkaart voor verbetering zorgt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi robassie,

Welkom terug op ons Forum!

Wat balen dat je een mindere dekking ervaart. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Hierdoor kun je een slechtere dekking ervaren Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart activeren.

Laat je mij weten of je probleem met de nieuwe simkaart is opgelost? 🙂
Hier ben ik weer, ik heb mijn simkaart in een ander toestel gedaan en dan is het geluid ook zacht het probleem is echter dat het andere toestel ook bij t mobile zit. maar het andere toestel met eigen simkaart is wel harder. ra ra.
Hallo Alexander ik ga dat gelijk proberen ik kom er zo op terug.

Groet Rob
Reputatie 3
Heb je dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel doet? En treedt het probleem overal op, of alleen op die bepaalde locatie?

Zelf was ik vandaag ook even in de buurt van Dordrecht vandaag en ook nog wel een redelijk lang gesprek gevoerd toen ik werd gebeld, maar geen last van gehad.

Reageer