Beantwoord

Langzaam 4G in Wijchen.

• 30 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 168 Bekeken

Ben op dit moment in Wijchen en mijn normaal prima werkende internet (4G) is super traag. Zijn er werkzaamheden? Ik heb alles al geprobeerd maar het blijft langzaam.
Kan ik zelf nog iets proberen?

Mvg Danny
icon

Beste antwoord door David 2 november 2015, 12:05

Hey Danny,

Welkom op ons Forum! :)

Ik heb het gelijk even in ons systeem voor je nagekeken en zie dat je geen internetbundel hebt op dit moment. Op 29 oktober heb je de 12 GB databundel uitgeschakeld, nadat je een MB-aanvuller aan had geschaft. Je hebt echter een internetbundel nodig om gebruik te maken van snel internet. Heb je deze niet, dan maak je gebruik van de basissnelheid van 64 kbps, wat genoeg is om te Whatsappen en e-mailen, maar bijvoorbeeld niet om te streamen.

Mocht je toch weer gebruik willen maken van snel internet, dan kun je via je My T-Mobile een databundel activeren. Als wij hierbij (of ergens anders bij) kunnen helpen, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +12
Welkom op het forum Danny! :)

Ik zie voor Wijchen geen werkzaamheden en storingen staan! Heb je dit probleem altijd als je in Wijchen komt of alleen nu? heb je op andere locaties wel gewoon een prima 4G verbinding? Welk toestel heb je?
Ik ben nu thuis in Nijmegen en mijn 4G blijft traag. Ik heb een galaxy s6. Moet wel zeggen dat ik 3 keer mijn internet verlengd heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Danny,

Welkom op ons Forum! :)

Ik heb het gelijk even in ons systeem voor je nagekeken en zie dat je geen internetbundel hebt op dit moment. Op 29 oktober heb je de 12 GB databundel uitgeschakeld, nadat je een MB-aanvuller aan had geschaft. Je hebt echter een internetbundel nodig om gebruik te maken van snel internet. Heb je deze niet, dan maak je gebruik van de basissnelheid van 64 kbps, wat genoeg is om te Whatsappen en e-mailen, maar bijvoorbeeld niet om te streamen.

Mocht je toch weer gebruik willen maken van snel internet, dan kun je via je My T-Mobile een databundel activeren. Als wij hierbij (of ergens anders bij) kunnen helpen, laat het dan even weten!
Ik heb wel 2 vreemde smsjes van T-mobile gehad maar daar heb ik nooit op gereageerd omdat ik ook niet heb aangegeven dat ik mijn internet bundel wilde stoppen? Ik ben alleen van 6 gig naar 12gig gegaan. Hoe zit dit nu precies? Ik heb nu de bundel opnieuw aangezet maar ik ga er vanuit dat ik die dus niet dubbel om mijn rekening krijg. En wat word er aan mijn halve week minimaal internet gedaan? Krijg ik dat nog terug?

Mvg Danny
Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Goed dat je dit bij ons hebt aangegeven! Doordat je jouw bundel hebt gewijzigd via MyT-Mobile is onterecht je data bundel verwijderd. Hij is nu weer geactiveerd dus nu kun je gebruik maken van 12GB. Je hoeft je geen zorgen te maken om een dubbele rekening.

Je krijgt sowieso deze maand 4GB Extra van ons. Een cadeautje omdat we samen met jou willen vieren dat we vanaf nu landelijke 4G-dekking hebben. Mocht in totaal 16GB niet voldoende zijn voor een maand dan wil ik je nog wel 500MB aanbieden als tegemoetkoming voor het ongemak.

Je kan daarmee heel wat afleveringen bekijken van je lievelings serie op bijvoorbeeld Netflix. Heb je toevallig een favoriete serie?

Laat je mij weten of je een extra 500MB zou willen? Als je nog vragen hebt, let me know!

PS: leuk hoor om een Nijmegenaar tegen te komen op het Forum! Represent 024 😛
Top dat er kleur bekent wordt. Die 4 gig krijgt iedereen toch als kadootje? Wat betreft die 500mb, doe die er maar bij ik heb daar immers voor betaald en nauwelijks tot geen gebruik van kunnen maken. Aan mijn internet verleden te zien kom ik weleens over de 16gb.

Wanneer worden er nog grotere bundels toegevoegd? Ik heb niet altijd genoeg aan 12gb en elke keer €7.50 dokken voor een extra gigje gaat aardig in de papieren lopen.

Nijmegen mijn stadje de jouwe oek?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Yes, Nijmegen is ook mijn stadje! Al 25 jaar. :8

Wij geven al onze klanten 4GB Extra om ons landelijke 4G dekking te vieren. Ik zal nog een extra 500MB toevoegen voor jou voor het ongemak van afgelopen week.

Mag ik vragen waar jij je MB'S aan opmaakt? Kijk je films en series op je telefoon? Wij bieden helaas niet meer dan 12GB.

Ik hoop dat je aan 16,5GB voldoende hebt deze maand! 😛 Als ik verder nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Ik kijk veel youtube. En luister eigenlijk non-stop muziek op maximale kwaliteit via Deezer?

Reputatie 7
Badge +20
Ik kijk veel youtube. En luister eigenlijk non-stop muziek op maximale kwaliteit via Deezer?

Nice! Ik kijk ook heel veel YouTube filmpjes of TV shows die een uur duren. Je MB's vliegen er dan doorheen inderdaad. 😛

Reageer