langzaam internet

• 14 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

hallo,

Ik heb een blackberry 9900 met een onbeperkt internet abbonoment.
ik heb op de meeste plekken 1 of 2 streepjes of meestel helemaal geen verbinding en dit is erg irritant.
en als ik 5 streepjes 3g (+ volle wifi balk) is het internet langzaam,zo langzaam dat ik geen websites kan openen, mijn blackberry zegt dat kan de server niet vinden dus blijkbaar te langzaam internet wat vreemd is met 5 streepjes 3g?
dus wat kan ik doen?
de wifi kan  misschien een beetje beschadigd zijn maar het mobiele netwerk niet.
ik vind dit wel jammer want ik betaal rond de 50 euro per maand voor deze langzame verbinding.
mijn vader heeft een KPN verbinding en die is altijd 5 streepjes,dus ik ben al een tijdje aan het denken aan overstappen maar ik moet nog 7 maanden wachten.
en mijn mb's zijn nog niet op voorday het naar 64 kps verlaagt word(want ik heb onbeperkt internet)want ik heb toen dit al bezig was een smsje gehad met u heeft nog 100 mb over totdat het verlaagt word.
op sommige momenten heb ik voor 10 minuutjes snel internet maar daarna misschien pas over 2 uur.
dus wat kan ik doen want vroeger had ik niet dit probleem pas 1 maandje ofzo.
en ik begin het best wel zat te worden overal waar ik ben heb ik bijna geen verbinding of 1 streepje of met geluk een paar streepjes,ik vind dat dit niet hoort want ik betaal gewoon mijn facturen en dan verwacht ik ook een goede of gewoon 2 of 3 streepjes vind ik ook gewoon prima maar om nou in mijn eigen huis rond te lopen zoekend naar verbinding?
dit moet z.s.m opgelost te worden, want waarom zou ik anders nog de factuur betalen?
mvg kirolos

3 reacties

Reputatie 6
@kirolos17

Wil je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen door de stappen in onze toestelhulp te volgen? Hierna kun je controleren of je een normale internet/dataverbinding hebt. Wil je laten weten of dit jouw probleem oplost?
Heb ik gedaan maar geen verschil.
Hoe ironisch heb net een smsje gekregen dat mijn mbs op zijn en snelheid van internet verlaagt word hahaha wat grappig.
Dus nu zou ik naar t mobile gaan en nieuwe simkaart krijgen en een onderzoeksprocedure starten en ondertussen nog 3 facturen op de mat krijgen.
En ik heb een druk leven met sport school en werk. Ik heb geen tijd om al deze stappen te doen voor iets wat eigelijk normaal zou moeten zijn.
Ik moet er maar mee leven verwijder dopic maar heb geen zin meer om nog moeite te doen
En mijn zus heeft precies t zelfde probleem dus het ligt niet alleen aan mijn telefoon/verbinding en zo te zien aan forum ook niet
Mvg
Reputatie 6
@kirolos17

Je kunt een melding hiervan maken op onze dekkingskaart. Deze wordt doorgestuurd naar een speciaal team die dit voor je zullen onderzoeken. Binnen een aantal werkdagen zullen ze contact met jou opnemen met een oplossing.

Reageer