Vraag

Langzaam internet

• 10 mei 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Beste,

mijn internet is erg langzaam, meestal. Ligt dat aan mijn abonnement of is er iets anders aan de hand?

MVG,

Jos

2 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Hoi Jos,
Heb je nog wel MB's? Als je bundel op is dan wordt je namelijk terug gezet in snelheid. Bij de belstatus kun je controleren of je nog MB's hebt.
Nog voldoende MB's? Loop de instellingen van mobiel internet dan eens door via toestelhulp.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jos,

Natuurlijk wel zo fijn als je snel internet hebt 🙂 Ik zie in het systeem dat je nog voldoende MB's hebt, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Heb je wel eens een speedtest gedaan? Kun je een printscreen maken van de resultaten en hier delen? Welk toestel heb je? Heb je wel 4G? Kun je eens in jouw instellingen kijken of je 4G aan hebt staan? Heb je overal langzaam internet of op één locatie? Heb je voor mij de postcode? Heb je ook problemen met bellen, gebeld worden en/of sms'en? Kun je eens jouw simkaart in een ander toestel testen, heb je dan sneller internet? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we kijken of het misschien aan jouw simkaart of toestel ligt.

Een hoop vragen, maar hiermee kunnen we kijken wat er precies aan de hand is. Ik zie jouw bevindingen graag tegemoet!

Reageer