Beantwoord

Langzame snelheid internet PrePaid

  • 22 november 2016
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Hallo, ook mijn snelheid is laag. Ik heb 3G. Zou voor mij ook een reset kunnen worden gedaan?
icon

Beste antwoord door Amy 23 november 2016, 07:31

Hi Niek19831,

Je had gereageerd op het topic over langzaam internet na ingang van de nieuwe maand. Dit is een storing die momenteel voorkomt bij klanten met een abonnement. Ik heb jouw bericht daarom ook verplaatst naar een nieuw topic om het forum overzichtelijk te houden.

Ik zie dat je juli ook al een keer contact hebt gehad over je 3G verbinding. Mijn collega heeft je toen gevraagd om een kruistest uit te voeren. Dit doe je door jouw simkaart in een ander toestel te gebruiken. We zijn namelijk benieuwd of je met deze simkaart in een ander toestel ook tegen deze problemen aanloopt. Heb je de kruistest nog uitgevoerd?

Verder wil ik graag een nieuwe simkaart naar je opsturen. Ik zie namelijk dat je al een hele tijd gebruik maakt van je huidige simkaart. Ik heb hiervoor zojuist €10,- opgewaardeerd om de kosten van de aanvraag te dekken maar ik zie nu dat je nog niet geregistreerd bent en we je adresgegevens niet hebben. Zou je jezelf willen registreren via deze pagina op My T-Mobile en ons dan hier een seintje willen geven? Dan vragen we de simkaart alsnog voor je aan.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Niek19831,

Je had gereageerd op het topic over langzaam internet na ingang van de nieuwe maand. Dit is een storing die momenteel voorkomt bij klanten met een abonnement. Ik heb jouw bericht daarom ook verplaatst naar een nieuw topic om het forum overzichtelijk te houden.

Ik zie dat je juli ook al een keer contact hebt gehad over je 3G verbinding. Mijn collega heeft je toen gevraagd om een kruistest uit te voeren. Dit doe je door jouw simkaart in een ander toestel te gebruiken. We zijn namelijk benieuwd of je met deze simkaart in een ander toestel ook tegen deze problemen aanloopt. Heb je de kruistest nog uitgevoerd?

Verder wil ik graag een nieuwe simkaart naar je opsturen. Ik zie namelijk dat je al een hele tijd gebruik maakt van je huidige simkaart. Ik heb hiervoor zojuist €10,- opgewaardeerd om de kosten van de aanvraag te dekken maar ik zie nu dat je nog niet geregistreerd bent en we je adresgegevens niet hebben. Zou je jezelf willen registreren via deze pagina op My T-Mobile en ons dan hier een seintje willen geven? Dan vragen we de simkaart alsnog voor je aan.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer