Vraag

MB verbruik sinds 4G

• 21 januari 2016
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren 1000 mb en hou altijd heel veel over, sinds kort heeft t mobile ook 4G in mijn dorp. Sinds dat is gaan mijn mb's onwijs hard en ben ik binnen een paar dagen er doorheen. Ik doe niks anders als eerst en maak bijna altijd gebruik van wifi en heb dit sinds de 4g verbinding in mijn dorp. Hoe kan dit?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Aangezien 4G aanzienlijk sneller is dan 3G, kan het zijn dat apps schakelen naar 'hoge kwaliteit' modus, zoals bij YouTube. Dit kan er voor zorgen dat je meer data gebruikt.

Je kunt kijken bij de ingebouwde datateller van je telefoon welke app het meeste data heeft gebruikt.

Groet,
En kan dit veranderd worden? Bedankt
Reputatie 6
Badge +17
En kan dit veranderd worden? Bedankt
Wat wil je precies veranderd hebben?

Heb je gekeken welke app het meeste MB's heeft gebruikt?

Groet,
Dat is gewoon weer als altijd genoeg er aan heb en niet elke maand bij moet kopen, ja dat heb ik maar die gebruik ik even veel als dat ik altijd gebruikte
Reputatie 6
Badge +17
Hoeveel MB's heb je gebruikt volgens de datateller?

Je kunt je telefoon eens handmatig naar 3G schakelen en kijken als je nog steeds zoveel gebruikt.

Groet,
Al bijna 800 mb in 10 dagen. Doe nu thuis al me internet uit en zit dan alleen op wifi evengoed verbruik ik meer als 100 mb per dag dan soms
Reputatie 6
Badge +17
Al bijna 800 mb in 10 dagen. Doe nu thuis al me internet uit en zit dan alleen op wifi evengoed verbruik ik meer als 100 mb per dag dan soms
Dat is vreemd. Hoeveel MB's heb je volgens de ingebouwde teller van je telefoon gebruikt?

Groet,

Reageer