Beantwoord

MB-Verdeler geeft geen internet op Samsung Galaxy Tab S

Reputatie 2
Sinds afgelopen week heb ik een MB verdeler simkaart in mijn tablet, maar deze functioneert niet naar behoren.
Ik krijg notificaties binnen met de connectie, maar browsen op het Internet opent geen pagina's.
Kan ik wat assistentie krijgen om dit recht te trekken?
icon

Beste antwoord door KoenM 16 maart 2016, 01:50

Hoi BB9700,

Daar je wel notificaties binnen krijgt, ga ik er van uit dat het activeren wel gelukt is. Heb je wel verbinding met het 4G netwerk? Dus je ziet het 4G logo in beeld?

Het wilt bij de MB Verdeler wel eens helpen om na de activatie je apparaat voor een tiental minuten in de Flightmodus te zetten. Daarna zou de connectie naar een volledig 4G met goede snelheid moeten gaan. Wanneer dat niet de oplossing biedt, laat het dan even weten dan kijken we verder.

Je hebt de sim wel kunnen activeren?

Let us know!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hoi BB9700,

Daar je wel notificaties binnen krijgt, ga ik er van uit dat het activeren wel gelukt is. Heb je wel verbinding met het 4G netwerk? Dus je ziet het 4G logo in beeld?

Het wilt bij de MB Verdeler wel eens helpen om na de activatie je apparaat voor een tiental minuten in de Flightmodus te zetten. Daarna zou de connectie naar een volledig 4G met goede snelheid moeten gaan. Wanneer dat niet de oplossing biedt, laat het dan even weten dan kijken we verder.

Let us know!
Reputatie 2
KoenM schreef:

Hoi BB9700,

Let us know!

Hi Koen.
Dat vind ik dus ook het vreemde ervan. Notificaties komen binnen, maar browsen doet niets.
Ik zie het 4G logo en de activatie is gelukt.

Ik probeer de vliegtuig modus uit en stuur een terugkoppeling erover!

Bvd.
Reputatie 2
Het is gelukt! Hartelijk dank .
Reputatie 6
Badge +17
Hi BB9700,

Goed om te horen dat het is gelukt! Was de oplossing inderdaad de vliegmodus?

In ieder geval veel plezier met je MB-verdeler en als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer