Beantwoord

Melding: deze oproep is niet toegestaan

• 30 juni 2016
  • 5 reacties
  • 931 Bekeken

Bij elk nummer dat ik wil bellen hoor ik: deze oproep is niet toegestaan.
Wie o wie van tmobile kan mij hiermee helpen????????
icon

Beste antwoord door Thalina 1 juli 2016, 10:21

Hoi Veenhuijsen,

Oei, dat is niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken of je misschien een blokkade hebt. Ik zie dat je op 12 juni via My T-Mobile een blokkade hebt geplaatst voor alle uitgaande gesprekken. Dat was zo te lezen niet helemaal de bedoeling! 😉 Ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd. Als je even je telefoon uit- en aanzet, moet alles weer werken. Ik zie trouwens ook dat je een blokkade hebt geplaatst voor data roaming en internationale gesprekken. Is dat inderdaad de bedoeling? Je kunt ze eventueel weer verwijderen via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades. Mocht het niet lukken, dan kunnen wij je daar natuurlijk ook bij helpen.

Laat je even weten of je weer kunt bellen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Veenhuijsen,

Oei, dat is niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken of je misschien een blokkade hebt. Ik zie dat je op 12 juni via My T-Mobile een blokkade hebt geplaatst voor alle uitgaande gesprekken. Dat was zo te lezen niet helemaal de bedoeling! 😉 Ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd. Als je even je telefoon uit- en aanzet, moet alles weer werken. Ik zie trouwens ook dat je een blokkade hebt geplaatst voor data roaming en internationale gesprekken. Is dat inderdaad de bedoeling? Je kunt ze eventueel weer verwijderen via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades. Mocht het niet lukken, dan kunnen wij je daar natuurlijk ook bij helpen.

Laat je even weten of je weer kunt bellen?
Hier het zelfde. Ik zit nu in België en kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen. Is best wel irritant. Is dit ook een blokkade? Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hi Manuel,

Ik heb je vraag inmiddels in dit topic beantwoord. Ik wil je vragen om in het vervolg niet in meerdere topics dezelfde vraag te stellen. Op die manier houden we het forum overzichtelijk 🙂
Gelukt en bedsnkt !!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Veenhuijsen,

Goed om te horen dat het gelukt is! 🙂 Als ik nu of in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, dan weet je het forum te vinden!

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Reageer