Vraag

Melding maken via dekkingskaart niet mogelijk


Reputatie 2
Ik heb een melding voor de dekkingskaart gemaakt maar ik krijg telkens een foutmelding bij verzending. Ik heb er een printscreen van gemaakt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze toch bij jullie komt?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Majo85

Je kunt een screenshot invoegen door dit te doen: 

Druk op 'geavanceerd'.
Klik op 'Beheer Bijlagen'.
Klik op 'Bestand kiezen'.
Klik op de screenshot die je wilt toevoegen. 
Klik op uploaden. 
Klik op de screenshot en kopieër de link.
Onder jouw bericht staat een rij met handelingen klik dan op de laatste (naast de smiley's).
En plak de link daarin. 

Laat maar weten of het gelukt is. :)

Groet Leroy, 
Reputatie 4
@ Majo85

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Lukt het ook niet om een melding te maken wanneer je het via een andere browser of PC probeert? Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer