Vraag

Melding niet aangemeld bij netwerk

  • 29 juni 2016
  • 2 reacties
  • 696 Bekeken

Sinds vandaag krijg ik de melding dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Ik kan niet smsen en bellen en appen.
Het komt mij erg slecht uit daar ik parkeer met een app en die niet uit kan zetten. Dit kost mij onnodig veel geld. Sinds vandaag heb ik hier last van. Wat te dooen?!?!?!?!?!?!?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Neee, dat is vervelend! :(

Welk toestel heb je?
Hoe oud is je SIMkaart?
Heb je de mogelijkheid je SIMkaart in een ander toestel te testen (of een andere SIMkaart in jouw toestel)?

Is het een Android? Probeer dan even onder Instellingen > Verbindingen > Meer Netwerken > Mobiele Netwerken > Netwerkoperators(duurt een tijdje om in te laden) > T-Mobile NL te selecteren. (Registratie duurt even, als hij klaar is springt hij terug naar het vorige menu)

Werkt het niet meteen, start dan je toestel even opnieuw op. (Batterij er even een minuutje uit, als dat kan.)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi PCG,

Allereerst welkom op het forum, helaas is de reden minder leuk. Wat balen dat je opeens geen netwerk meer hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat ShadowLea al een aantal goede tips heeft gegeven (dankje!).

Verder heb ik gelijk het systeem ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik zie dat je gistermiddag een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Kun je je sinds dat moment niet meer aanmelden op het netwerk? Ik heb nog even navraag gedaan bij mijn collega die netwerk specialist is. Hij ziet dat je vanochtend even gebruik hebt kunnen maken van je data en dat de instellingen in ons systeem verder goed staan. Klopt het dat je je weer kunt aanmelden op het netwerk?

Laat je even weten of het weer werkt? Mocht het nog niet werken, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen!

Reageer