Vraag

Mijn gesprek valt soms weg

Hallo,

ik heb een samsung S3. Als ik een telefoongesprek voer valt hij regelmatig weg. Als ik dan ergens anders ga staan gaat het soms goed. Het is niet op alle plaatsen, maar het is wel erg vervelend. Waar kan dit aan liggen en hoe kan dit opgelost worden?

1 reactie

Reputatie 5
Hey mandykaya,

wat vreemd dat je telefoongesprekken met regelmaat wegvallen, goed dat je hier een topic over bent gestart op het forum! :)

Ik heb je telefoonnummer erbij gepakt en meteen even gekeken naar het bereik in jouw omgeving. Daaraan is terug te zien dat je zowel op 2G-, 3G- en zelfs op 4G goed bereik zou moeten hebben. Het is daarom ook nogal vreemd dat je deze problemen ervaart.

Om tot de oplossing van het probleem te komen kun je het beste even jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel gebruiken en een andere simkaart in jouw toestel plaatsen. Ervaar je het probleem in het andere toestel ook dan is de kans heel groot dat het probleem in de simkaart zit. Ervaar je met een andere simkaart in jouw toestel de problemen van het wegvallen dan ligt het waarschijnlijk aan het toestel.

Laat je me de uitkomst even weten zodat we verdere stappen kunnen ondernemen?

Alvast bedankt.

Reageer