Vraag

mijn internet en bereik is erg slecht.

• 23 mei 2012
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Heb sinds 3 maanden de galaxy s2 met abonnement onbeperkt internet. Helaas heb ik ontzettend vaak geen internet of alleen G. Tergend langzaam dus. Hiervoor zat ik bij n andere provider en daar was het 100% beter. Helaas zit ik nu met een 2-jarig abonnement. Ik heb al via jullie app netwerk radar gekeken en er komt alleen maar matig of slecht uit. In een woonwijk is dat niet goed. Is hier wat aan te doen?

1 reactie

Reputatie 7
@mrsthehunter; Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik adviseer u om even de handleiding te volgen die ik hieronder heb geplaatst.

Door op deze link te klikken ga je naar de dekkingskaart van T-Mobile. Hier vul je vervolgens jou postcode in. Vervolgens verschijnt er een ballon in de kaart met de volgende tekst:

Uw locatie: ...............
Ervaart u een probleem op deze locatie? (inloggen)
Tip: Versleep de marker met de muis naar de exacte locatie (Voorbeeld: plaats op treintraject)

Klik vervolgens op de tekst ' Ervaart u een probleem op deze locatie? (inloggen)' . Nu verschijnt er een venster. Lees dit door en klik vervolgens op de knop 'Verder', die rechts onder aan de tekst bevind. Nu krijg je een formulier te zien die je invult.

Klik na het invullen van het formulier op de knop 'Verstuur'. Deze knop bevind zich rechts onder het formulier.

Als het goed is wordt er binnen 5 WERKDAGEN, contact met jou opgenomen door iemand van T-Mobile.

Reageer