Vraag

Mijn telefoon valt steeds van het netwerk

  • 2 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb sinds 2 jaar een Samsung Trend Plus en deze valt met enige regelmaat van het netwerk af. Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen, de software geupdate en ik ben bij de verkopende winkel teruggeweest, maar niets helpt.

Mijn ouders hebben inmiddels ook een abonnement bij T-mobile en ook zij hebben dit probleem gehad tijdens hun vakantie. Uiteraard zijn zij hier niet blij mij. Ze hebben nooit problemen gehad en net nu ze overgestapt zijn, beginnen de problemen.

Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mrs. P,

Dat klinkt niet best inderdaad, heb je dit probleem al sinds het begin?

Ervaar je deze problemen overal of op een bepaalde locatie? De dekking rond je huis zou namelijk een goede netwerkervaring moeten geven. Hebben je ouders het probleem alleen op de vakantie gehad of ook hier in Nederland? Waar waren ze op vakantie?

Wat je nog zou kunnen proberen, is om een andere simkaart in jouw telefoon te plaatsen en vice versa. Zeker als je ouders er in Nederland geen last van hebben, dan zou het aan jouw toestel kunnen liggen.

We zien je reactie graag tegemoet!

Reageer