Beantwoord

Mobiel Data Netwerk werkt niet

  • 12 oktober 2016
  • 14 reacties
  • 1076 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb nog ruim 1.5GB over en goed bereik voor 3G en 4G. Maar wanneer ik een website wil openen of whatsapp wil gebruiken kan er geen connectie met het internet gemaakt worden. De My T-Mobile app werkt wel prima. Bellen en smsen werkt ook. Sinds gisterochtend heb ik hier last van.
icon

Beste antwoord door Amy 14 oktober 2016, 09:15

Goedemorgen allemaal,

Ik zie dat het topic met het probleem van WoZZeZ inmiddels opgelost is. Hebben jullie nog problemen met het netwerk? Er is momenteel namelijk geen storing bekend. Zouden jullie dit topic eens door willen nemen? Ik ben heel benieuwd of jullie daarna nog problemen helpen.

Laat het ons weten! Dan helpen we je hier zo snel mogelijk verder. 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hoi Tony, vervelend!

(Om mee te beginnen)
Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart?
Heb je al op
https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen
gekeken of er storingen zijn?
je bent niet de enige Tony...bij mij ook al sedert vanochtend....alles gedaan incl. reset fabrieks instellingen..
T.Mobile is vannacht aan het klooten geweest en de mod's weten het antwoord daarop niet ..

zeer onprofessioneel....
Ja ik heb mijn iPhone 5S gerestart en gekeken of er storingen waren. Maar blijkbaar ben ik niet de enige gezien de reactie hierboven.
heb zelf de samsung note 3 er zijn meerdere klachten over dit specifiek probleem op andere topics te vinden kennelijk zijn er instellingen op de telefoon veranderd vannacht.... gister geen problemen...
hier een bericht van "" woZZeZ ""


Goedendag,

Mijn Android-telefoon heeft sinds vandaag geen verbinding meer met mobiel internet. De telefoon vindt het 4g-netwerk wel, maar er staat een uitroepteken naast het icoontje, wat betekent dat er geen internetverbinding is.

Als ik mijn mobiele internet uit- en inschakel krijg ik een melding waarin staat: 'Inloggen bij netwerk. T-mobile NL'. Als ik hierop klik word ik doorgestuurd naar www.t-mobile.nl/my/verbruikstatus, met op die pagina de melding 'We kunnen je niet meteen herkennen via ons mobiele netwerk'.
Ik kan vervolgens wel handmatig inloggen en mijn verbruiksstatus zien, en de gehele website van T-mobile gebruiken, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken met andere websites.

Wat ik geprobeerd heb om het probleem op te lossen:
- Telefoon opnieuw opgestart
- Sim-kaart uit en in de telefoon gedaan
- Via 'Instellingen > Mobiele netwerken > Mobiele providers' naar een mobiel netwerk gezocht, maar mijn telefoon blijft hier eindeloos zoeken naar een mobiel netwerk, zonder succes

Aangezien ik wél 4g-verbinding heb, en de website van T-mobile kan gebruiken denk ik dat er iets misgaat met de authenticatie van mijn simkaart bij T-mobile.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden

Met vriendelijke groet,
Wouter
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Ik zie dat het topic met het probleem van WoZZeZ inmiddels opgelost is. Hebben jullie nog problemen met het netwerk? Er is momenteel namelijk geen storing bekend. Zouden jullie dit topic eens door willen nemen? Ik ben heel benieuwd of jullie daarna nog problemen helpen.

Laat het ons weten! Dan helpen we je hier zo snel mogelijk verder. 🙂
bij mij was het probleem de volgende dag verholpen....hij doet het weer....
Reputatie 7
Badge +20
Goed te lezen dat het bij jou ook opgelost is, Ressiv. 🙂
Ik ernaar zelfde soort problemen. Mijn telefoon blijft op andere regio hangen ondanks (regio 3) ondanks dat ik nu ben doorgereisd. My T-mobile app werkt niet. Via WiFi contact maken met netwerk geeft wel opeens mogelijkheid travel en surf te kopen. Doet me denken dat instellingen mobiele data niet doorkomen. Help! Wel al 110€ kosten gemaakt afgelopen periode!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ddemik,

Ik wil je graag verder helpen! Kun je aangeven waar je op dit moment bent? Heb je helemaal geen bereik in het buitenland?Ben je wel verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je het beste bereik hebt. Ik zie dat je meerdere Travel & Surf passen hebt geactiveerd. Werkte die wel goed? Ik heb deze informatie nodig zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor graag van je.
@Hajar ik was op Dominica, en daarna in San Juan (VS). Bleef hier in app zien dat ik op dominica was. Nu in ecuador. Zelfde verhaal.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ddemik,

Thanks voor de informatie! Het lijkt inderdaad of de simkaart niet herkent dat je je inmiddels in een ander gebied bevindt. Door het toestel opnieuw op te starten, wordt je opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je dit eens kunnen doen? Daarnaast is het handig de juiste provider handmatig te selecteren. In Ecuador hebben wij een overeenkomst met Claro - AM en met Telefonica. Lukt het om met één van deze twee providers te verbinden? Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik graag hoe lang je daar nog bent, zodat wij dit eventueel door kunnen zetten naar onze specialisten!

Ik ben benieuwd Ddemik, laat ons maar weten wat hieruit komt!
Inmiddels online met lokale simkaart. T-mobile toestel al zeker vier keer herstart.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ddemik,

In ons systeem ben je ook nog altijd op het netwerk in Ecuador aangemeld, wat vreemd is gezien je huidige locatie. Ik heb jouw simkaart een "reset" gegeven en ik ga er dan ook vanuit dat dit het hele probleem oplost! Kun je ons laten weten of dit daadwerkelijk het geval is? Zo niet, blijven we onverminderd hard zoeken naar de oplossing!

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie, Ddemik! Keep us posted!

Reageer