Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

• 6 augustus 2016
  • 22 reacties
  • 524 Bekeken

Sinds vanmorgen geen mobiel internet meer heb overal gezocht geen werkzaamheden en geen storingen in Drenthe waarom dan toch geen mobiel internet geen facturen die open staan kunt u hier antwoord op geven @tmobile
icon

Beste antwoord door David 8 augustus 2016, 12:28

Hey allemaal,

Er was zaterdagochtend heel kort een storing met mobiel internet. Deze is erg spoedig na het constateren al opgelost. Even opnieuw opstarten was het advies, dan zou het alweer moeten werken!

Mocht je nou nog geen mobiel internet hebben, laat het dan even weten in dit topic, dan is er iets anders aan de hand.
Bekijk origineel

22 reacties

Hier in Noord-Holland tussen Schiphol en Purmerend zojuist ook nergens internetverbinding gehad. Ik heb wel bereik zegt m'n telefoon, maar het internet doet niks!
Tussen Amsterdamen Almere ook geen verbinding wel bellen geen internet
Ik heb bereik met netwerk van telefoon maar geen bereik met 4g en 3g
Noord holland noord ook niet dacht dat het aan mij lag
Het is behoorlijk vervelend en er is niks over bekend over storingen of werkzaamheden
Hoe snel reageert tmobile op deze community? Want ik kan niet vinden waar ik een storing aan tmobile kan melden
Klantenservice is pas om 9 uur open voor abonnees ik zal dan gelijk ff bellen want ik wil wel eens antwoord je betaald voor het internet en je hebt geen internet
Hier hetzelfde verhaal, Amersfoort-Utrecht
Heeft hezelfde probleem tussen almere en amsterdam! Neetjes NS wifi ftw
Rotterdam area ook geen internet
Amersfoort postcode 3812GT ook geen internet meer, het probleem begon bij mij om 05:45.
Hopelijk word dit een beetje snel opgepikt..
in Rotterdm geen internet, komt dat door de Nieuwerkerk aan Den IJssel storing of is dat landelijk?

>
06-08-2016 Nieuwerkerk aan Den IJssel - Storing 3G en 4g
Er is een storing rondom de postcode 2914 AJ in Nieuwerkerk aan Den IJssel, waardoor je mogelijk niet kunt bellen en internetten. We brengen je op de hoogte zodra het probleem is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
Internet Almere doet het weer
Geen bereik,geen netwerkverbinding , kan niet bellen en gebeld worden......niets dus. Het is begonnen gisteravond 5 aug. Rond 21.00uur kreeg ik een melding op mijn gsm simkaart is niet gedetecteerd??
Graag informatie
Reputatie 3
Badge +4
Goedemorgen Nicole,
er is gisteravond/ vanochtend een storing geweest bij T-Mobile.
Op bepaalde plaatsen kon er geen data ontvangen/ verstuurd worden (en blijkbaar ook een probleem met bellen).
T-Mobile weet ervan, en ik mag aannemen dat zij druk bezig zijn het probleem op te lossen.Voor nu: heb je al geprobeerd om je mobiel opnieuw op te starten/ wil je je simkaart opnieuw plaatsen? Als dit niet helpt dan adviseer ik om contact op te nemen met de klantenservice.
Succes!
Goedemorgen Nicole,
er is gisteravond/ vanochtend een storing geweest bij T-Mobile.
Op bepaalde plaatsen kon er geen data ontvangen/ verstuurd worden (en blijkbaar ook een probleem met bellen).
T-Mobile weet ervan, en ik mag aannemen dat zij druk bezig zijn het probleem op te lossen.Voor nu: heb je al geprobeerd om je mobiel opnieuw op te starten/ wil je je simkaart opnieuw plaatsen? Als dit niet helpt dan adviseer ik om contact op te nemen met de klantenservice.
Succes!

Dag HarryMe
bedankt voor je reactie maar ik vrees dat het dan wel de klantenservice word, diverse malen simkaart opnieuw geplaatst en opnieuw opgestart maar werkt helaas niet
Reputatie 3
Badge +4
Klinkt als een kapotte simkaart Nicole, vervelend! Zou je je simkaart nog kunnen proberen in een ander toestel (Als je het nog niet beu bent)? Als het dan nog niet goed is weet je zeker dat de simkaart defect is. Hopelijk heb je je contacten goed bewaard!
Laat je weten wat de oplossing is?
Klinkt als een kapotte simkaart Nicole, vervelend! Zou je je simkaart nog kunnen proberen in een ander toestel (Als je het nog niet beu bent)? Als het dan nog niet goed is weet je zeker dat de simkaart defect is. Hopelijk heb je je contacten goed bewaard!
Laat je weten wat de oplossing is?

Heb al contact gehad met de klantenservice!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Er was zaterdagochtend heel kort een storing met mobiel internet. Deze is erg spoedig na het constateren al opgelost. Even opnieuw opstarten was het advies, dan zou het alweer moeten werken!

Mocht je nou nog geen mobiel internet hebben, laat het dan even weten in dit topic, dan is er iets anders aan de hand.
Reputatie 3
Badge +4
Nicole, werkt je Simkaart/ mobiele telefoon inmiddels weer? Ben benieuwd wat het was.
Hoi David

Ik heb nog steeds geen internet, ik kan niet gebeld en gebeld worden......ik heb zaterdag contact gehad met de klantenservice, er is een case van gemaakt....bleek toch waarschijnlijk niets met de storing te maken. Er zou nog contact worden opgenomen. Ik heb het advies gekregen om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen.....heb ik gedaan maar werkt niet. Ik vrees dat mijn simkaart niet meer werkt, als dat zo is wil ik er wel vlug een ander.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicole,

Wat jammer dat je nog steeds problemen ervaart. Mijn collega's van de technische afdeling zijn hier nu mee bezig. Zij zullen contact met je opnemen zodra ze je van een oplossing kunnen voorzien. Onze excuses voor het ongemak!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer