Beantwoord

Mobiel Internetten Buitenland

• 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 290 Bekeken

Beste T-mobile community,

Ik zit op het moment in Amerika. Ik zie op mijn mobiel (sony xperia XZ) scherm dat ik 4g balkjes heb, maar ik kan niet internetten. Ook zie ik op mijn mobiel : 'android system - sign in to network - T-mobile'. Hier kan ik op klikken en dan word ik naar de t-mobile website gebracht. Dan staat daar het volgende; ' Het lukt even niet om jou de travel & surf passen te laten zien. probeer het later opniew'. Ook zie ik op de tmobile app 'Er is een probleem met het ophalen van de laatste gegevens. De app toont oude gegevens, probeer het later opniew'.

Helaas zit ik nu al een dag zonder mobiel internet.

Wat ook vreemd is, is dat ik een gelijke foutmelding zie op 'my T-mobile' op mijn pc. Daar staat ook dat - 'De verbruikstatus kan niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw'. Het lijkt daarom niet aan mijn toestel te liggen.

Ik heb travel en surf in mijn abonoment en ik heb 2 dagen geleden een travel surf S pas aangeschaft.

Wat heb ik al geprobeerd?

• Een ander netwerk handmatig te selecteren
  • Mijn APN settings gechecked.
  • nog een travel en surf S pas to kopen

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? lijkt dit op een toestel fout? of ligt het aan mijn account?

Veel dank
gr.
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 15:30

Hoi @TEV14,

Tof zeg, Amerika! Waar ben je in de States?

We hadden wat problemen met My T-Mobile, waardoor aanvullers en passen niet konden worden geactiveerd. Dit probleem is vanochtend opgelost, dus nu zou het weer moeten lukken. Kun je het eens testen?

Ik heb ook gelijk even voor de zekerheid gecontroleerd of je blokkades had ingeschakeld, maar dat is niet het geval. Kijk dus even of het nu wel lukt, want denk dat het aan de problemen lag.

In ieder geval ook nog een onwijs mooie reis toegewenst en fijne feestdagen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @TEV14,

Tof zeg, Amerika! Waar ben je in de States?

We hadden wat problemen met My T-Mobile, waardoor aanvullers en passen niet konden worden geactiveerd. Dit probleem is vanochtend opgelost, dus nu zou het weer moeten lukken. Kun je het eens testen?

Ik heb ook gelijk even voor de zekerheid gecontroleerd of je blokkades had ingeschakeld, maar dat is niet het geval. Kijk dus even of het nu wel lukt, want denk dat het aan de problemen lag.

In ieder geval ook nog een onwijs mooie reis toegewenst en fijne feestdagen!

Reageer