Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar

• 25 november 2018
  • 3 reacties
  • 1304 Bekeken

Ik kan sinds vrijdag niet bellen of gebeld worden. Als ik bel staat er: Mobiel netwerk niet beschikbaar.

Naar mijn weten heb ik niks met mijn telefoon gedaan wast dit door zou kunnen komen.

Ik hoop dat ik geholpen wordt!
icon

Beste antwoord door Seccie 25 november 2018, 23:20

Hoi @Pippeloentje,

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat het netwerk niet beschikbaar is. Laten we samen op onderzoek gaan!

Welk toestel heb je op dit moment in gebruik? Zou je eens het toestel uit en weer aan willen zetten en daarna opnieuw proberen of je kan bellen en of gebeld worden?

Mocht er nog steeds geen netwerk beschikbaar zijn, zou je dan eens je T-mobile simkaart in een ander toestel willen plaatsen voor een zogenaamde kruis test?

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen en wacht je reactie af.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Pippeloentje,

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat het netwerk niet beschikbaar is. Laten we samen op onderzoek gaan!

Welk toestel heb je op dit moment in gebruik? Zou je eens het toestel uit en weer aan willen zetten en daarna opnieuw proberen of je kan bellen en of gebeld worden?

Mocht er nog steeds geen netwerk beschikbaar zijn, zou je dan eens je T-mobile simkaart in een ander toestel willen plaatsen voor een zogenaamde kruis test?

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen en wacht je reactie af.
Heel erg bedankt! Het uit- en aanzetten heeft gewerkt!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Pippeloentje, Wat fijn om te lezen dat je gelukkig weer kunt bellen!
Bedankt voor de terugkoppeling, dat waardeer ik! 😀

Reageer