Vraag

Mobiele data snelheid

• 4 november 2016
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Mijn mobiele data doet het niet maar bellen en sms doen het wel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Zie je wel een 2G/3G/4G (G, E, H/H+ en 4G/LTE op sommige toestellen) icoontje in de statusbalk? En welke toestel heb je?

Groet,
Ja dat zie ik iphone 6
Reputatie 3
Als je van een andere provider bent overgestapt is er wellicht nog een oud profiel geïnstalleerd. Verwijderen kan onder Instellingen -> Algemeen -> Profielen.

Mocht dit niet het geval zijn dan kun je de instellingen ook even opnieuw instellen onder Mobiele netwerk -> Opties mobiele data -> Mobiele datanetwerk -> Stel opnieuw in

Ik hoop dat dit je heeft geholpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hamiyet61,

Vervelend dat je deze problemen ervaart! :S

Ik heb in ons systeem gezien dat je ondertussen ook contact hebt gehad met mijn collega's. Dit is ook voor je in onderzoek, maar ik heb nog even jouw internet gereset om te kijken of dit wellicht effect heeft. Zou je kunnen laten weten of het nu wel goed werkt?

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten!
Ik zie nu hellemaal niks meer als ik 4G aan zet zie ik geen tekentje meer
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hamiyet61,

Zo te zien heb je hier gister ook met mijn collega over gesproken. Jouw case is op dit moment nog in onderzoek, het is dus even afwachten. Jammer dat de reset van je internet niet geholpen heeft in dit geval.

Je kunt in de tussentijd ook nog even controleren of jouw simkaart nog wel helemaal voldoet. Het kan zo zijn dat hier iets mis mee is, waardoor de problemen ontstaan. Als dit echter niets oplevert, dan is het beste om de uitslag van jouw case af te wachten.

Als wij in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer