Beantwoord

Mobiele gegevens

  • 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten voor mijn iPhone 5, alleen als ik mijn 4G wil gebruiken zegt hij dat het niet mogelijk is. Ik heb bij het abonnement een nieuwe SIM-kaart. Ik zag bij een ander topic dat het was opgelost, kunt u mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 maart 2019, 10:11

Hoi Elly,

Wij gaan jou hier sowieso bij helpen!

In welk topic heb je dit precies gezien? Dan kan ik daar ook even in kijken en checken wat er toen met die betreffende klant is gedaan. 😊

Kun je me daarnaast vertellen welke melding je precies krijgt? Krijg je die als je in de instellingen jouw 4G wilt inschakelen? Zou je jouw toestel ook eens opnieuw willen opstarten?

Een volgende stap kan zijn om de simkaart eens in een ander toestel te testen; doet 4G het daarin wel? En andersom, doet 4G het met een ander simkaartje in jouw iPhone wel?

Ik weet dat het een boel vragen zijn, maar zo komen we vast samen achter de oorzaak van het probleem en kunnen we dit snel oplossen. Ik hoor het wel van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Elly,

Wij gaan jou hier sowieso bij helpen!

In welk topic heb je dit precies gezien? Dan kan ik daar ook even in kijken en checken wat er toen met die betreffende klant is gedaan. 😊

Kun je me daarnaast vertellen welke melding je precies krijgt? Krijg je die als je in de instellingen jouw 4G wilt inschakelen? Zou je jouw toestel ook eens opnieuw willen opstarten?

Een volgende stap kan zijn om de simkaart eens in een ander toestel te testen; doet 4G het daarin wel? En andersom, doet 4G het met een ander simkaartje in jouw iPhone wel?

Ik weet dat het een boel vragen zijn, maar zo komen we vast samen achter de oorzaak van het probleem en kunnen we dit snel oplossen. Ik hoor het wel van je!

Reageer