Beantwoord

Moeilijk bereikbaar op Huawei

• 4 juli 2016
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Het komt regelmatig voor dat mensen mij bellen en laten overgaan tot het eind en dat ik slechts een
half oproepgeluid hoor en daardoor het gesprek mis.
Mijn telefoon is een Huawei G510
icon

Beste antwoord door Pilovali 4 juli 2016, 11:47

Kan het misschien zijn dat je slechte dekking hebt in je huis? Hoeveel streepjes 2G of 3G heb je?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Zou je eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen, en kijken als het probleem nog steeds voordoet?

Groet,
Net geprobeerd en toen ging hij wel gelijk over, sim teug in Huawei en ook daar deed hij
het direct. Krijg de indruk dat dit maar af en toe gebeurt, vooral als ik thuis ben
Reputatie 6
Badge +17
Kan het misschien zijn dat je slechte dekking hebt in je huis? Hoeveel streepjes 2G of 3G heb je?
meestal 2 of 3 van de 4
Reputatie 6
Badge +17
2-3 streepjes hoort voldoende te zijn. Kun je wel andere mensen bellen (bijvoorbeeld 1244)?
met bellen heb ik nog nooit problemen gehad
Reputatie 6
Badge +16
Hi notnav,

Wat vreemd dat je hier problemen mee ervaart. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Ik zie dat Pilovali al een aantal goede vragen heeft gesteld. Om uit te sluiten dat dit wordt veroorzaakt door jouw Huawei wil ik je adviseren om je simkaart voor een langere periode te testen in een ander toestel. Mocht je in de andere telefoon geen problemen ervaren dan ligt het aan jouw Huawei.

Mocht het aan jouw Huawei liggen dan wil ik je vragen om eerst te controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software. Maak daarna een back-up van je gegevens en zet je toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Is het daarna nog niet opgelost dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden.

Mocht je dit probleem toch in een ander toestel ervaren dan laten we dit onderzoeken door de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is.

Uiteindelijk gaan we samen tot een oplossing komen. 😉

Reageer