Beantwoord

Na nummerbehoud naar T-Mobile, kan wel bellen maar niet gebeld worden

• 18 maart 2017
  • 6 reacties
  • 486 Bekeken

Hi. Ik ben net overgestapt naar T-mobile, incl. nummerbehoud (ging afgelopen vrijdag in werking). Nu kan ik wel bellen en ik heb data, maar ik kan niet gebeld worden (gaat automatisch naar voicemail). Hoe kan ik/ kunnen jullie dit oplossen? Dank.
icon

Beste antwoord door Thalina 20 maart 2017, 08:29

Hoi isagvg en Althalus,

Dat is natuurlijk geen leuke start bij ons! Allereerst excuses daarvoor! Zoals Althalus al aangaf is er een storing geweest bij een aantal klanten die vrijdag zijn overgezet naar ons. Ik zeg 'geweest', want na veel onderzoek en keihard werken door onze IT-afdeling is het probleem opgelost. Klopt het dat jullie weer volledig bereikbaar zijn? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan jouw toestel even volledig uit- en aanzetten? Als hierna iets nog niet werkt, trek dan aan de bel!

Ik hoop dat jullie ondanks dit toch veel plezier zullen hebben bij T-Mobile! En laat het gerust weten als ik ergens bij kan helpen. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi isagvg, ik zou zeggen, join the club. Ik ben ook vrijdag overgegaan en heb hetzelfde probleem. Ik heb gisteren contact gehad via de chat met de helpdesk en daar werd mij verteld dat ze een storing hebben. Alle mensen die vrijdag zijn omgezet hebben dat probleem. Ik ben ook benieuwd wanneer het is opgelost.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi isagvg en Althalus,

Dat is natuurlijk geen leuke start bij ons! Allereerst excuses daarvoor! Zoals Althalus al aangaf is er een storing geweest bij een aantal klanten die vrijdag zijn overgezet naar ons. Ik zeg 'geweest', want na veel onderzoek en keihard werken door onze IT-afdeling is het probleem opgelost. Klopt het dat jullie weer volledig bereikbaar zijn? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan jouw toestel even volledig uit- en aanzetten? Als hierna iets nog niet werkt, trek dan aan de bel!

Ik hoop dat jullie ondanks dit toch veel plezier zullen hebben bij T-Mobile! En laat het gerust weten als ik ergens bij kan helpen. We staan voor je klaar!
Thalina, ik ben nu volledig bereikbaar. Dank aan de IT mensen voor het oplossen van het probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Althalus! 🙂 Laat het gerust weten als ik nog ergens anders bij kan helpen. Voor nu: geniet van de zon!
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij T Mobile #NOT! Gezien het feit dat mijn nummer vandaag ook is overgezet en ik wel kan bellen en internet heb maar totaal niet gebeld kan worden omdat mijn nummer zogenaamd niet in gebruik is, ga ik denken dat storingen bij jullie meer regel als uitzondering zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dennie,

Jammer om te lezen dat het bij jou niet goed loopt! Ik zie dat je hier gisteren en vanochtend ook contact over hebt gehad. Voor jou is hier ook een melding van gemaakt, zodat dit met spoed opgepakt kan worden. Ik vertrouw er dan ook dat dit snel gaat gebeuren, sorry voor dit ongemak!

Als er iets is waar wij in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer