Vraag

Na update iOS13 is mijn mobiele connectie zeer sterk afgenomen. Zijn er meer met deze ervaring?

• 20 september 2019
  • 4 reacties
  • 563 Bekeken

Na update iOS13 op mijn iPhone X is mijn mobiele connectie zeer sterk afgenomen. Zo sterk dat ik op het werk helemaal geen verbinding heb. Heb zo ongeveer alle tructyjes en tips al gedaan. Reset, netwerk reset, airplane modus aan/uit, simkaart eruit/in, etc..

Zijn er meer die dit probleem hebben?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @maaistro

Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Hoi
dank voor je reactie.
Eigenlijk overal 2 a 3 streepjes minder.
SIM-swap heb ik al geprobeerd. Bij het andere toestel was het beduidend beter. Ik zal het van de week nogmaals proberen.
  • binnen en in de omgeving gemeentehuis Meerkerk: 0 ontvangst / netwerk-app werkte bij 1 streep 3G (buiten) niet
  • binnen in gemeentehuis Vianen: 0 of 1 streepje 3G
  • thuis (adres hebben jullie): 1 a 2 streepjes 4G minder maar nog wel 4G ontvangst
Reputatie 7
Badge +20
Hi @maaistro

Je kan een nieuwe simkaart proberen. Je kan via My T-Mobile eenvoudig een simkaart bestellen voor maar 5,09. Ik ben benieuwd of je daarmee verbetering merkt. Ik zie dat je vooral binnen een mindere dekking ervaart. Was dat voorheen ook?
Na de laatste update van gisteravond werkt bij mij zo goed als niets meer...

Reageer