Vraag

netwerk 20 oktober

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
Hallo,

Licht T-mobile in moment uit de lucht?

Ik kan niet bellen of woordt tijdens een gesprek er uit gegooit ook kan ik de klanten service niet berijken.

Zijn er problemen ?
MVG

This topic has been closed for comments

24 reacties

Reputatie 7
HAHAHAHHHA ik herken je probleem was vanacht ook in zuidlimburg, tmobile is volle gaas t vervelen
Ik zit ook in zuid-limburg Heerlen (voerendaal)
Reputatie 7
oohh ja kijk ik in amstenrade.

dat verklaard.

ze geven de schuld an het weer:P
mijn ping internet ofwat dan ook doet het niet, ik heb helemaal geen verbinding ???? ligt dat aan mij of
okee ja kan
het is hier wel koud maar slecht weer?????

ik zit in almere..
maare heb er ook kei last zelf internet doet het amper duurt kei lang om een tweet te verzenden op iemand op whatsapp een berichtje te versturen

hoop dat dit snel opgelost is want ik dok niet voor niks extra voor internet mot het wel werken
ja dat denk ik het is al duur genoeg en dan wil je wat

maar wel fijn om te weten dat het dus een landelijk probleem is
Reputatie 7
lol jaa daarom vanacht regende het even maar meer niet HAHAHH ik vind het toch wel lachwekkend hoor
maar zeggen dat het door het weer komt is wel heel simple net zo als laats met dat blackberry gedoe me wijfie is toen gelijk gestopt en heeft nu iphone alleen een andere provider en die is blij nu ik kan pas over 2 jaar weg hiero....ondanks al kei lang lid ben en normaal nooit gezeik hem
alleen sinds ik nu internet heb en kan niet zonder internet op me gsm hoop dat dit snel is opgelost
Reputatie 7
nja tmobile kon niks aan de bb storing doen das algemeen bekend, maar inderdaad het weer is egt een super slap excuus, ik kan ook pas in 2014 weg en ondanks dat ik al vanaf dutchtone erbij ben, was dit wel me laatste contract hier niks anders dan gezeik
ik zit er al bij toen het nog orange was maar wat zitten jullie nu te overwegen welke provider
ik hoor veel goededingen over fodafone

maar ik heb weer eens een voordeel mijn abbo kan ik op zeggen waneer ik wil maar ben best te vrede zo
behalve vandaag dan ja en nog een nadeel is dat het berijk hier in het zuiden bagger is maar welke niet
fodafone schijnt hier in het zuiden beter te werken dus het zet mij aan het denken
Reputatie 5
Kénne de luuj oet Voelender auch foutloos Nederlands sjrieve? (Woordt = wordt, klanten service = klantenservice, berijken = bereiken en fodafone = vodafone)
Hier in Schinnen heb ik geen problemen met bellen. Wel heb ik sinds mijn Galaxy S is gestolen en ik (noodgedwongen) een Nokia heb moeten aanschaffen geen toegang meer tot internet, terwijl een kennis van mij met zijn iPhone wel gewoon kan internetten via het T-Mobile netwerk. Dus geen netwerkprobleem maar een toestelprobleem...
Vodafone heeft inderdaad een goed netwerk. Maarrrrrrrrrrrrrrr de prijzen zijn er ook naar!
Kijk ik bijvoorbeeld naar mijn abonnement bij T-Mobile (iSmart 500) per maand € 59,95 bij Vodafone kun je geen 500 min krijgen in een bundel en betaal je € 55,00 voor 450 minuten. Ook de kosten per minuut zijn bij Vodafone 2 cent duurder dan bij T-Mobile. Ok, 2 cent mag dan niet veel zijn, maar tel deze eens op bij alle minuten die je globaal belt.....
Wie is 't mét de luuj oet Auwsterao? Ook toestelproblemen of netwerkproblemen?
aan de telefoon zal het zeker niet liggen want ik heb het met de andere telefoon ook
en zijn redelijk nieuw
Reputatie 7
nou in schinnen heb ik helemaal geen ontvangst. ik kom hier iedere dag als ik naar het ziekenhuis moet, maar altijd is me verbinding hier weg.

mit de luujj oet austroa is t good:p mit digge?

nja ik heb beide, me toestel gaat nu voor de 3e x in half jaar naar dynafix, door fabrieks fouten, en netwerk had ik vanacht problemen mee haha
Reputatie 7
ik heb trouwens ook een galaxy s1
Reputatie 5
@ingridd21
Iedere dag naar Orbis Medical Park.... a.k.a. het ziekenhuis van de 21e eeuw....?
Daar is de ontvangst trouwens ook niet om over naar huis te schrijven. Ik kom (voorlopig) iedere dag bij Orbis Revalidatie ivm mijn vader die daar revalideert, en heb binnen echt geen ontvangst waar je fatsoenlijk een gesprek bij kunt voeren.
Reputatie 7
klopt ik zit er tege over momenteel ff 3 normaal 5 dage op west06 ggz:P ik heb indd ook problemen met ontvangst daar moet echt wachten tot ik buiten ben erggg vervelend, nnou dan zulle we elkaar vast wel al eens gezien hbbe:P
Reputatie 7
Licht = Ligt

Kénne de luuj oet Voelender auch foutloos Nederlands sjrieve? (Woordt = wordt, klanten service = klantenservice, berijken = bereiken en fodafone = vodafone)
Hier in Schinnen heb ik geen problemen met bellen. Wel heb ik sinds mijn Galaxy S is gestolen en ik (noodgedwongen) een Nokia heb moeten aanschaffen geen toegang meer tot internet, terwijl een kennis van mij met zijn iPhone wel gewoon kan internetten via het T-Mobile netwerk. Dus geen netwerkprobleem maar een toestelprobleem...
Vodafone heeft inderdaad een goed netwerk. Maarrrrrrrrrrrrrrr de prijzen zijn er ook naar!
Kijk ik bijvoorbeeld naar mijn abonnement bij T-Mobile (iSmart 500) per maand € 59,95 bij Vodafone kun je geen 500 min krijgen in een bundel en betaal je € 55,00 voor 450 minuten. Ook de kosten per minuut zijn bij Vodafone 2 cent duurder dan bij T-Mobile. Ok, 2 cent mag dan niet veel zijn, maar tel deze eens op bij alle minuten die je globaal belt.....
Wie is 't mét de luuj oet Auwsterao? Ook toestelproblemen of netwerkproblemen?
Reputatie 5
@ingridd21
@OMC GGZ als patiënt of als personeel?
Je loopt je daar echt de pleuris. Kom je met de bus en je moet naar GGZ of Revalidatie, dan mag je eerst 225 meter door de hal lopen. En dan ben je nog niet waar je zijn moet..... KPN en Vodafone hebben in OMC trouwens een inhouse oplossing voor de GSM ontvangst. T-Mobile heeft echter geen overeenkomst met OMC gesloten (helaas). Dus voorlopig geen betere ontvangst in het ziekenhuis in Geleen.
Reputatie 7
@erik als patient, nog een jaartje ongeveer. heb je geen hyves of fb die je in pb bericht kan sturen misschien hebben we elkaar wl s gezien joh:P?

nou ik kom met ziekenvervoer omda ik zelf straatvrees heb dus ik ik wordt achterom afgezet GELUKKIG!:P
nja 225 meter?ik denk wel wat meer 😛 tis van begin tot eind :|
ja logisch tmobile weer had ook niet anders verwacht
nou ik baal flink want ik je bent nu al de 2e die ik hier leer kennen die ook 5 dagen in de week daar moet zijn en geen ontvangst heeft, met tmobile
balen zeg!
Reputatie 5
Nou, de centrale hal meet van de hoofdingang aan het Dr. Van der Hoffplein tot aan de ingang bij het Stilte Centrum (dus bij GGZ en Revalidatie precies 225 meter. Staat op de Orbis website. Net zoals dat er 1 miljoen gelijmde bakstenen in die tempel verwerkt zijn. Nou ja, ik moet er noodgedwongen zijn omdat moeders geen rijbewijs heeft, en pa toch wil bezoeken.
Pffff straatvrees (of in dure taal: agorafobie) is best heftig hoor. En voor iemand van jouw leeftijd (ik neem aan dat die idd 21 is) ook knap lastig met uitgaan en het vinden van een leuke lieve vriend.
Ach, wat dat bereik betreft in het OMC. Gelukkig hoeven we er niet eeuwig te blijven. Je kunt er beter niet komen dan wel.
Reputatie 7
klopt lastig 20 zelfs hahaja n leuke vriend meld zich helaaas niet 😞,
Reputatie 5
klopt lastig 20 zelfs hahaja n leuke vriend meld zich helaaas niet,Ach, de moed niet opgeven! Die leuke lieve vriend meld zich vroeg of laat vanzelf. Ik ben zelf 40 en nog vrijgezel. En daarbij komt nog eens dat je vaker beter hele goede vrienden kunt hebben dan één vriend/vriendin in een relatie.
Reputatie 7
@allen
In jullie netwerkgegevens zie ik bel- sms- en dataverkeer. Wanneer je nog problemen ervaart en er geen storing op de betreffende postcode in de dekkingskaart staat aangegeven kun je een nieuw topic aanmaken. Geef in je bericht duidelijk aan welke problemen je ervaart en op welke locatie. Vermeld in de titel de volledige postcode. Zie ook de uitleg in het topic Tips voor het plaatsen van een netwerkklacht.

Ut is heej off-topic gegoan en doarum doot ich dit topic toe. Off-topic proaten kin in de Hoëskamer.