Beantwoord

Netwerk

  • 3 juli 2019
  • 10 reacties
  • 615 Bekeken

Sinds enige tijd hebben we thuis heel slecht mobiel bereik. De verbinding valt vaak weg. Zowel bij mijzelf als bij mijn partner die ook een T-Mobile abonnement heeft.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 juli 2019, 12:01

Hi ja stouten,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaren jullie dit alleen thuis of ook op andere locaties? Heb je de dekking op jouw postcode al gecontroleerd? Op onze dekkingskaart kun je de dekking controleren en ook een melding maken van je probleem. Onze netwerkspecialisten aan dit dan verder onderzoeken.

Laat je even weten of je zo verder komt?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Je kunt even proberen om VoWiFi aan te zetten. Als dat niet helpt zou je ook kunnen proberen om bellen over 3G in te stellen i.p.v. 4G (of andersom).
Reputatie 7
Badge +20
Hi ja stouten,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaren jullie dit alleen thuis of ook op andere locaties? Heb je de dekking op jouw postcode al gecontroleerd? Op onze dekkingskaart kun je de dekking controleren en ook een melding maken van je probleem. Onze netwerkspecialisten aan dit dan verder onderzoeken.

Laat je even weten of je zo verder komt?
Constateer het alleen thuis ja. Dekking is nooit probleem geweest (Utrecht Centraal). Heb melding gemaakt op netwerkpagina dus wacht even reactie daar af.

Groet, Hans
Reputatie 7
Badge +20
Goed dat je een melding hebt gemaakt. Ik hoop dat je snel wordt verder geholpen!
nou blijkbaar ben ik dus niet de enige die daar last van heeft. ik had daar al 6 maanden terug ook al last van. en ik moest vaak via mijn wifi intra bellen. omdat men mijn niet goed verstond ofwel de verbinding weg viel. en nu komt daar ook nog eens bij dat mijn E-netwerk niet eens geschikt is voor mijn bank-app. daar moet ik echt wel 4G voor hebben wil ik die ook normaal kunnen gebruiken. en ik zit ook ook nog eens vlak bij de duitse grens. en volgens dekkingskaart moet ik toch in het 4G gebied zitten, ja daar zit ik wel in als ik het duitse 4G netwerk heb, want ik heb het eens op automatisch staan het netwerk.
en dan pakt het eerder het duitse netwerk dan de nl-netwerk. en laats had ik vaak het E+netwerk en dat werkte vrij goed, maar dat heb ik de laatse maanden niet meer;
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Def35,

Oh jee dat klinkt inderdaad niet helemaal top. Heb je ook al eens een melding gemaakt via de dekkingskaart? Onze specialisten kunnen dan contact met jou opnemen om te kijken naar mogelijke oplossingen!
sorry was ik gister erbij te vermelde dat ik de 'dekkingskaart' ook in gevuld heb. en het gekke is als ik de vliegtuig modes even aan zet 5sec. en dan weer uit zet, dan heb ik voor even wel de 4G netwerk. en zodra ik de bank app weer sluit. valt het netwerk weer terug op E-netwerk;
Reputatie 7
Badge +19
Ah, top! Als je een melding hebt gemaakt, dan zullen onze specialisten er sowieso nog bij je op terugkomen. Ondertussen kunnen we wel al kijken of we wat dingetjes kunnen testen. Heb je ditzelfde probleem bijvoorbeeld ook als je de simkaart in een ander toestel stopt?
ja sorry hoor, maar aan mijn gsm ligt het niet hoor. want als ik de 'vliegtuig modes' even aan zet. en na 5sec weer uit zet heb ik wel 4G bereik. en vanmorgen had ik wel af en toe E+, maar de meeste tijd bleef het toch op E staan;
Reputatie 4
Badge +3
Je wilt niet weten hoe vaak dat door klanten geroepen wordt en het toch anders blijkt te zijn. Zo’n test is echt heel goed om zaken uit te sluiten en doelmatig naar een oplossing te zoeken. Het zou echt heel erg helpen als je dat zou kunnen testen. Bij onderzoek horen soms ook zaken testen die je niet verwacht, maar toch informatie kunnen opleveren.

Reageer