Netwerk 3g: meteen voicemail bij inkomende calls


Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 16 reacties
Goededag,


Ik heb eigelijk al een tijdje een probleem met mijn blackberry 7980( Al zo'n 2 jaar).
Namelijk wanneer ik de netwerkmodus op 3g zet worden (bijna alle) inkomende telefoontjes meteen doorverbonden naar mijn voicemail.
Ik heb dit ook met mijn vorige blackberry 7900 gehad dus het ligt volgens mij aan mijn simkaart.
(nieuwste OS batterypulls etc, al uitgeprobeerd.
Wel is het zo dat wanneer ik 2g aanzet dat ik er geen problemen mee heb, maar daar tegenover staat langzaam internet en daar betaal ik niet voor.
Ik heb het forum doorgezocht naar een oplossing maar geen gevonden, wat valt aan dit probleem te doen?


Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Kml 24 juni 2012, 16:02

Ik had geloof ik net de vraag niet op de juiste plek gepost, dus vandaar nogmaals:



Beste t mobile,

ik heb al eerder een registratie laten gedaan ivm slecht bereik. er zijn toen een aantal nummers en verschillende providers genoteerd die mij niet kunnen bereiken op verschillende momenten /tijden en dagen. hiet heeft t mobile toen niets aan gedaan maar kreeg wel een vragenfomulier of ik goed geholpen was. Ja aan de telefoon zeker een aardige jongen maar probleem was niet verholpen en ik ben ook nooit teruggebeld

nu is het probleem nog erger mensen die mij nu bellen krijgen vaak te horen dat dit nummer niet in gebruik is!!!!!!!!!!!!! ik kan wel zelf bellen en op internet. Maar dit kan echt niet, ik betaal niet om niet bereikbaar te zijn en erger nog mensen denken nu dat mijn nummer niet meer in gebruik is! Wat gaan jullie hier aan doen?

Als ik het zo lees is er veel vaker problemen met het bereik van blackberry 9300 curve

Mvg


Vragen worden hier blijkbaar vermeden, doe maar geen moeite hier en bel gewoon naar de klantenservice of beter nog , ga naar een t-shop met de lange rijen. Ik heb de hoop al opgegeven kan niet wachten tot mijn abbonement afloopt.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
@Kml

Ik zal je kostenloos een nieuwe simkaart toesturen, deze zal over enkele dagen per post bij je bezorgd worden. Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?
mijn zoon heeft de blackberry 9300 en die heeft het zelfde probleem
als je hem belt negen van de tien keer gelijk voicemail dus wat is daar dan het probleem
vr gr mevr bakker
Reputatie 2
@[url=" https:=]Kml[/url]

Ik zal je kostenloos een nieuwe simkaart toesturen, deze zal over enkele dagen per post bij je bezorgd worden. Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?


Bedankt voor je respons. Ik zal het dus even moeten afwachten maar ik laat het je weten.
Reputatie 6
@Kml

Graag gedaan en helaas even wachten tot de simkaart afgeleverd is. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 2
@[url=" https:=]Kml[/url]

Graag gedaan en helaas even wachten tot de simkaart afgeleverd is. Ik hoor het graag van je!


Ik heb mijn simkaart nu dan wel binnen maar nu heb ik een erger probleem, ik kan niet meer pingen en whatsappen. Het blackberry icoontje rechtsboven is dan ook niet zichtbaar.

Heb ik de verkeerde simkaart gekregen?
Reputatie 2
Heb zojuist gebeld dus dit topic kan gesloten worden danke.
Reputatie 6
@Kml

Heel fijn om te lezen dat jouw problemen opgelost zijn en je gebruik kunt maken van jouw BlackBerry®️ ! Veel plezier ermee!
Reputatie 2
@[url=" https:=]Kml[/url]

Heel fijn om te lezen dat jouw problemen opgelost zijn en je gebruik kunt maken van jouw BlackBerry®️ ! Veel plezier ermee!


Helaas,

Het probleem is nog steeds niet opgelost, ik ontvang nog steeds smsjes nadat men mij geprobeerd te bellen heeft en meteen voicemail kreeg.
Zijn er ook andere oplossingen Chris?
Bij voorbaat dank
Hallo,
Ik heb een Blackberry Curve 9300 en als ik het op 3G zet blijft het gewoon op 2G volgens mij ligt het aan mijn simkaart ?
als er een oplossing is wil ik het graag horen
alvast bedankt.
Reputatie 6
@ONURR

Ik zie wel dat er datasessies gestart zijn, wil je een battery-pull doen en controleren of je gebruik kunt maken van 3G?
@[url=" ??=]ONURR[/url]

Ik zie wel dat er datasessies gestart zijn, wil je een battery-pull doen en controleren of je gebruik kunt maken van 3G?

ik heb een battery-pull gedaan en het blijft nog steeds op 2G vind ik wel raar
zijn er geen andere oplossingen?
Reputatie 6
@ONURR

Ik zie dat je gebruik maakt van de BlackBerry services, is het probleem opgelost?
Reputatie 2
En ik wordt genegeerd?

Dank je
Reputatie 6
@kml

Excuses, ik had het bericht niet gelezen.

Dit probleem van het niet bereikbaar zijn is dit op elke locatie? Is het mogelijk om de simkaart in een ander toestel te proberen?
Reputatie 2
@[url=" https:=]kml[/url]

Excuses, ik had het bericht niet gelezen.


Dit probleem van het niet bereikbaar zijn is dit op elke locatie? Is het mogelijk om de simkaart in een ander toestel te proberen?



Dit lijkt me sterk want ik heb jou ook een pm bericht verstuurd enkele dagen geleden, a fin.
Zoals eerder vermeld heb ik dit probleem op mijn eerdere telefoons ook gehad, en ja dit is op elke locatie,(dekkingskaart bekeken en bijna heel rotterdam is prima gedekt).



Mocht het zo zijn dat er geen oplossing is neem ik daar wel genoegen mee.
Reputatie 2
Hulpzaam.... ZEER hulpzaam
Ik had geloof ik net de vraag niet op de juiste plek gepost, dus vandaar nogmaals:



Beste t mobile,

ik heb al eerder een registratie laten gedaan ivm slecht bereik. er zijn toen een aantal nummers en verschillende providers genoteerd die mij niet kunnen bereiken op verschillende momenten /tijden en dagen. hiet heeft t mobile toen niets aan gedaan maar kreeg wel een vragenfomulier of ik goed geholpen was. Ja aan de telefoon zeker een aardige jongen maar probleem was niet verholpen en ik ben ook nooit teruggebeld

nu is het probleem nog erger mensen die mij nu bellen krijgen vaak te horen dat dit nummer niet in gebruik is!!!!!!!!!!!!! ik kan wel zelf bellen en op internet. Maar dit kan echt niet, ik betaal niet om niet bereikbaar te zijn en erger nog mensen denken nu dat mijn nummer niet meer in gebruik is! Wat gaan jullie hier aan doen?

Als ik het zo lees is er veel vaker problemen met het bereik van blackberry 9300 curve

Mvg
Reputatie 2
Ik had geloof ik net de vraag niet op de juiste plek gepost, dus vandaar nogmaals:



Beste t mobile,

ik heb al eerder een registratie laten gedaan ivm slecht bereik. er zijn toen een aantal nummers en verschillende providers genoteerd die mij niet kunnen bereiken op verschillende momenten /tijden en dagen. hiet heeft t mobile toen niets aan gedaan maar kreeg wel een vragenfomulier of ik goed geholpen was. Ja aan de telefoon zeker een aardige jongen maar probleem was niet verholpen en ik ben ook nooit teruggebeld

nu is het probleem nog erger mensen die mij nu bellen krijgen vaak te horen dat dit nummer niet in gebruik is!!!!!!!!!!!!! ik kan wel zelf bellen en op internet. Maar dit kan echt niet, ik betaal niet om niet bereikbaar te zijn en erger nog mensen denken nu dat mijn nummer niet meer in gebruik is! Wat gaan jullie hier aan doen?

Als ik het zo lees is er veel vaker problemen met het bereik van blackberry 9300 curve

Mvg


Vragen worden hier blijkbaar vermeden, doe maar geen moeite hier en bel gewoon naar de klantenservice of beter nog , ga naar een t-shop met de lange rijen. Ik heb de hoop al opgegeven kan niet wachten tot mijn abbonement afloopt.
Reputatie 5
@Kml
Excuses dat er geen reactie meer is gekomen! :(

Jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart met de nieuwe simkaart. Wil je een melding maken door het formulier via de dekkingskaart in te vullen? Graag de volledige postcodes en 3 recente voorbeelden vermelden op het formulier. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van de Netwerk Specialist.

@blackiemir
Bij je gegevens zie ik geen melding van een netwerkklacht. Wil je het formulier via de dekkingskaart invullen zodat de Netwerk Specialist een onderzoek kan opstarten? Graag de volledige postcode en 3 recente voorbeelden vermelden op het formulier. Geef op het formulier aan dat je een terugkoppeling wenst te ontvangen. Binnen 5 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.

Reageer