Vraag

Netwerk blijft zoeken

• 14 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

Ik heb linksboven in het scherm zoeken staan en heb geen netwerk wat kan ik hier aan doen

3 reacties

Hi Peter,

Waar ben jij op dit moment? Heb je dit thuis? En heb je normaal op deze plek wel dekking?
https://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverageportal# Via deze link kun je nagaan of je dekking hebt op je locatie en bovenin kun je ook kiezen voor storingen, als je regio een storing heeft kan dit effect hebben op je bereik.
Een andere reden voor " zoeken" kan zijn dat je de vergrendelcode niet hebt ingevuld. Ik geloof dat dit hetzelfde is als de simpincode. Deze moet telkens worden ingevuld ls de telefoon uit is geweest.

Nog een andere reden kan natuurlijk zijn dat de simcard niet goed geplaatst is.

Of je bent door TMOBILE compleet afgesloten?
Ik noem maar wat mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Peter7878,

Iwan_HTC en Matti100 halen goede punten aan! Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je bent afgesloten; dit is niet het geval. Je kunt hun andere tips wel even nalopen om te kijken of dat het probleem oplost.

Ik ben ook benieuwd of het op één locatie voorkomt of dat je dit altijd en overal ervaart. Ik raad je sowieso aan het toestel opnieuw op te starten. Deze handeling wil soms nog wel eens helpen! Mocht je toch denken dat er iets met je simkaart is, dan kun je de stappen op deze pagina over een kapotte simkaart nalopen.

Laat je even weten of je eruit komt? Als het niet lukt, helpen we je graag verder!

Reageer