Beantwoord

Netwerk buitenland

• 29 december 2018
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

Hallo, ik heb een tmobile unlimited abbonement die aangeeft dat ik het binnen de eu ook kan gebruiken, op zn minst de internet, mijn 4g staat aan mijn roaming staat aan opnieuw opgestart alles en nog steeds heb ik geen verbinding en ik kan tmobile niet bellen helaas! Ik heb echt internet nodig om te kunnen overleven so please help me out! 😢😤
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 12:45

Hi Safira,

In welk land ben je momenteel? Ben je wel verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welk netwerk je het beste kan verbinden. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren of er een blokkade actief staat.

Ik zie je bericht graag tegemoet. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! 🙂

Folkert bedankt voor het meedenken! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Safira,

Zonder internet overleef je wel hoor maar natuurlijk gaan we even kijken waar het mis gaat.

Log als eerste in op Mijn T-Mobile en ga naar Gegevens & Instellingen en dan naar Blokkades.
Kijk of internet in het buitenland aan staat. (Toestaan)

Zorg verder dat al je rekeningen betaald zijn want als je achter loopt kun je een tijdelijke blokkade krijgen.

Groetjes, Folkert
Hoi Folkert ik vroeg of je me kon helpen niet of je wou aangeven dat ik het zonder internet wel overleef. En in mijn tmobile staat het gewoon op toestaan bij blokades. Ik vind het maar raar dat ik ergens voor betaal waar ik geen gebruik van kan maken.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Safira,

Probeer nog andere 4G netwerken handmatig te selecteren, wie weet helpt dat.
Anders even wachten tot een forum moderator reageert...
Dankjewel fijne avond! Sorry van mijn reactie ik stress. En ik dacht dat jij de moderater al was 😂 excuses fijne avond en bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Safira,

In welk land ben je momenteel? Ben je wel verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welk netwerk je het beste kan verbinden. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren of er een blokkade actief staat.

Ik zie je bericht graag tegemoet. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! 🙂

Folkert bedankt voor het meedenken! 🙂
Hoi Hajar,
bedankt voor je bericht het is inmiddels gelukt! Heb gelukkig internet dus ik kan nu weer veel.
Fijne jaarswisseling!

Reageer