Beantwoord

Netwerk- / dekking storing in Rotterdam (Deelgemeenten: Centrum en Delfshaven)

  • 8 februari 2018
  • 6 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 2
Beste T Mobile Klantenservice en Moderators,

Als smartphone gebruiker en t-mobile particuliere klant maak ik gebruik van een BlackBerry 10 toestel met OS10 besturingssysteem software met 4G ondersteuning erin. Ik heb een T-Mobile Sim Only abonnement voor de duur van 2 jaar in totaal.

Het is nu anderhalf week (Bijna twee weken) dat ik tot op heden vanaf mijn woonadres geen bereik [ Geen signaal ontvangst ] in huis meer heb i.v.m netwerk- / dekking storing in Rotterdam (Deelgemeenten: Centrum en Delfshaven).

Dit betekent dat ik binnen in huis niet meer kan bellen, niet meer gebeld worden, geen sms-jes verzenden , sms-jes ontvangen en mobiel internetten. Voorheen heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Een poosje geleden heb ik een nieuw T-Mobile (Nano) SIM-kaart aangevraagd, thuis per post ontvangen en die is reeds geactiveerd.

Uit voorzorg ben ik een onderzoek gestart dat ik voor mezelf ben gaan testen. Wat mij opgevallen is zodra ik mijn woonadres verlaat en vervolgens sta ik buiten, maak een wandeling, dan heb ik opeens een paar minuten later daarna zeer sterk signaal [ Ontvangst ] voor bereik. Dit betekent dat ik alleen buiten uit huis wel kan bellen, gebeld worden, sms-jes verzenden, sms-jes ontvangen en mobiel internetten.

Zodra ik van mijn wandeling weer terug keer naar naar mijn woonadres toe en ben dan tenslotte binnen in huis, dan ontvang ik opnieuw helaas geen signaal meer in mijn huidige smartphone. Dit betekent dat ik dagenlang (als ik voor kies om thuis te blijven) vanaf mijn thuisfront onbereikbaar ben en ben dus echter alleen bereikbaar als ik buiten uit huis ben.

Urgentie Impact = Hoog. Dit is ontzettend storend, uiterst zeer vervelend en als ontevreden klant voel ik me erg geïrriteerd om het feit dat ik zeer beperkt gebruik kan maken van de service van mijn T-Mobile Sim Only abonnement.

Vraag: Kunnen dit netwerk- dekking probleem hier in Rotterdam (Deelgemeente Delfshaven en Centrum) z.s.m snel oppakken en oplossen?

Hieronder ziet u mijn twee telefoonnummers en TMO NL abonnement gegevens

TMO NL GSM Nr = +316***25
Andere Telecom Provider Alternatieve / Tijdelijke GSM Nr = +316***94

TMO NL Sim Only abonnement =

Go 17.2 = € 0,00
Up - 10 GB + Onbeperkt bellen 17.2 korting eindigt op 2 juni 2019 = € 34,99 € 25,00

Travel & Surf
Tijdelijk internet buiten de EU, voor een vast bedrag. Travel & Surf is standaard geactiveerd op je abonnement. Je betaalt pas na aankoop van een pas naar keuze. = GRATIS

T-Mobile Samen 5,00 euro factuurkorting = € -5,00

T-Mobile Inflatiecorrectie = € 0,28

Vaste maandelijkse kosten = € 20,28

Postcode = 3022 EH Rotterdam


Hoogachtend.
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 februari 2018, 09:03

Hoi Ginowine,

Dankjewel voor jouw heldere uitleg! Natuurlijk wil ik ook graag dat jij zo snel mogelijk weer volop gebruik kunt maken van het netwerk. Het is niet niks dat je totaal onbereikbaar bent als je thuis bent!

Ik heb meteen even in ons systeem gekeken en zie dat dit al is doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Daarnaast heb ik één netwerkspecialist nog even extra aan zijn mouw getrokken voor wat meer informatie. Hij geeft aan dat dit inderdaad in behandeling is en dat we je om nog wat geduld moeten vragen.

Ze zijn er dus echt voor je mee bezig! Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ginowine,

Dankjewel voor jouw heldere uitleg! Natuurlijk wil ik ook graag dat jij zo snel mogelijk weer volop gebruik kunt maken van het netwerk. Het is niet niks dat je totaal onbereikbaar bent als je thuis bent!

Ik heb meteen even in ons systeem gekeken en zie dat dit al is doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Daarnaast heb ik één netwerkspecialist nog even extra aan zijn mouw getrokken voor wat meer informatie. Hij geeft aan dat dit inderdaad in behandeling is en dat we je om nog wat geduld moeten vragen.

Ze zijn er dus echt voor je mee bezig! Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost! 🙂
Reputatie 2
Hoi Ginowine,

Dankjewel voor jouw heldere uitleg! Natuurlijk wil ik ook graag dat jij zo snel mogelijk weer volop gebruik kunt maken van het netwerk. Het is niet niks dat je totaal onbereikbaar bent als je thuis bent!

Ik heb meteen even in ons systeem gekeken en zie dat dit al is doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Daarnaast heb ik één netwerkspecialist nog even extra aan zijn mouw getrokken voor wat meer informatie. Hij geeft aan dat dit inderdaad in behandeling is en dat we je om nog wat geduld moeten vragen.

Ze zijn er dus echt voor je mee bezig! Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost! :)


Jaimy, misschien het nummer blurren of verwijderen van de topic starter? iedereen kan in principe nu zijn nummer zien (weet niet of dat bevorderlijk is i.v.m. privacy).
Reputatie 7
Badge +19
Dat is een goede, Simnlru! Ik was nog niet goed wakker, helemaal mijn fout! Het nummer is nu verborgen. 🙂
Reputatie 2
Hallo T-Mobile Moderator(s),

Vandaag heeft de T-MO NL netwerkspecialist via klantenservice mij opgebeld en gesproken toen ik buiten was en gemeld dat zij grondig onderzoek hebben gedaan. Zij hebben geconcludeerd dat de dekking bij de gebieden van deelgemeenten (Rdam Centrum en Delfshaven) is gecontroleerd en dat zij de zendmasten hebben gereset.

Volgens hen is er geen storing bij de dekking aangetroffen en zou alleen gaan om een netwerkstoring.

Naar mij is er vriendelijk verzocht of ik later een terugkoppeling zou geven naar de TMO NL klantenservice.

Nu bij deze is mijn storing tot op de dag van vandaag nog steeds niet opgelost.

Dit betekent dus geen 2G, 3G en 4G / 4G lite netwerken signalen voor ontvangst via mijn huidige smartphone.

Kunnen jullie deze incidentmelding weer updaten en zetten in uw registratiesysteem?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ginowine,

Bedankt voor jouw update! Jammer om te lezen dat het nog niet verbeterd is! Ik zie dat je dit ondertussen ook telefonisch hebt doorgegeven aan mijn collega Petra. Op het moment blijkt het aan de dekking op zichzelf te liggen, niet aan een storing. Je hebt hierom 2 opties gekregen voor coulance en je hebt gekozen voor 4 maanden korting. Mijn collega Petra heeft deze ook voor je verwerkt. Hopelijk verandert er in de toekomst wat ten goede aan jouw dekking! 🙂

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Reputatie 2
Hoi Ginowine,

Bedankt voor jouw update! Jammer om te lezen dat het nog niet verbeterd is! Ik zie dat je dit ondertussen ook telefonisch hebt doorgegeven aan mijn collega Petra. Op het moment blijkt het aan de dekking op zichzelf te liggen, niet aan een storing. Je hebt hierom 2 opties gekregen voor coulance en je hebt gekozen voor 4 maanden korting. Mijn collega Petra heeft deze ook voor je verwerkt. Hopelijk verandert er in de toekomst wat ten goede aan jouw dekking! 🙂

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!




Beste T-Mobile Moderator(s) / Klantenservice,

Ik heb alleen enkele vragen die nog beantwoord moeten worden omtrent mijn storing case.

1. Hoeveel keer in z'n algemeenheid worden de zendmasten voor de dekking gereset in Regio Rotterdam en omstreken?

2. Gedurende resetten, gebeurd er dit dagelijks, wekelijks, maandelijks of jaarlijks? .

3. Ondersteunt T-Mobile BlackBerry 10 toestellen (Met 4G ondersteuning) op technisch gebied via T-Mobile Sim Only Abonnementen? Denk aan downloadsnelheid en frequenties op T-Mobile SIM-kaarten?

Reageer