Beantwoord

Netwerk doet het niet

  • 27 februari 2019
  • 8 reacties
  • 323 Bekeken

.,(!
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 maart 2019, 10:06

Hoi Chlt1986,

Thanks voor je uitgebreidere info! Hier kan ik je wat verder mee op weg helpen!

Ik heb meteen even de dekkingskaart gecheckt voor jouw thuis-adres, en ik zie dat daar inderdaad niet de allerbeste dekking is - dit kan dus jouw verminderde dekking veroorzaken. Op jouw woonadres wordt namelijk aangegeven: buiten redelijk, binnen beperkt bereik. Wat je kunt doen, is op de dekkingskaart jouw adres invoeren en vervolgens voor "Meld een probleem" kiezen. Je kunt dan een netwerkklacht indienen en als je daarin aangeeft dat je door ons teruggebeld wilt worden, dan zullen de netwerkspecialisten samen met jou een oplossing zoeken! Zo kunnen we samen een manier vinden om dit netjes op te pakken. 😄
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Shit ...
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Chlt1986,

Welkom bij de T-Mobile club! 😀

Het is niet zo best dat je geen netwerk hebt, maar je vraag is wel wat summier. Zou je kunnen aangeven wat er precies niet werkt en wat je in het scherm ziet staan qua netwerkverbinding? Heb je de nieuwe simkaart al wel in gebruik genomen? Zou je anders de stappen uit dit topic eens door kunnen nemen? Hier staat precies in wat je kunt doen wanneer je geen werkende netwerkverbinding hebt. Als je dan aangeeft wat je getest hebt en wat het resultaat was, kunnen we je van daaruit weer verder helpen!

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we dit zo spoedig mogelijk op kunnen lossen!

PS: OndersteSteen, bedankt voor de nuttige bijdrage.
Hallo t mobile.

Ik heb al banalers geprobeerd.

Ik heb sinds gisteren t mobile.
maar het netwerk thuis doet het niet. 1 streepje en 3G en dan weer geen netwerk. Internet doet het totaal niet, ik had voorheen Telfort en dat ging altijd goed. Ik heb gereset 4g aangezet alles geprobeerd. Wat kan ik nog meer doen? Ik heb voor 2 jaar een contract en hoop dat hij het toch wel gaat doen. Ik ben nu op Mn werk en 2 streepjes ook weinig maar wel 4g.

Graag hoop ik dat iemand kan helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chlt1986,

Thanks voor je uitgebreidere info! Hier kan ik je wat verder mee op weg helpen!

Ik heb meteen even de dekkingskaart gecheckt voor jouw thuis-adres, en ik zie dat daar inderdaad niet de allerbeste dekking is - dit kan dus jouw verminderde dekking veroorzaken. Op jouw woonadres wordt namelijk aangegeven: buiten redelijk, binnen beperkt bereik. Wat je kunt doen, is op de dekkingskaart jouw adres invoeren en vervolgens voor "Meld een probleem" kiezen. Je kunt dan een netwerkklacht indienen en als je daarin aangeeft dat je door ons teruggebeld wilt worden, dan zullen de netwerkspecialisten samen met jou een oplossing zoeken! Zo kunnen we samen een manier vinden om dit netjes op te pakken. 😄
Telefonisch contact krijgen lijkt onmogelijk, ben nu bijna een uur bezig met een nummer vinden, heb er nu 3 geprobeerd zonder resultaat, chatten is met een computer dus schiet je geen reet mee op. Ben momenteel geland in Schotland , er wordt aangegeven dat ik gewoon mijn bundel kan gebruiken, alleen niks doet het tenzij ik roaming aanzet maar dat kost natuurlijk weer geld ! Mijn vraag is nu waarom doet de telefoon het gewoon niet ?
Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Dirkschuur,

Je moet jouw roaming wel aan hebben staan, want anders zal er weinig gebeuren. Je bent in het buitenland en daar is geen T-Mobile NL netwerk beschikbaar, dus moet je via roaming gebruik maken van een ander netwerk. De kosten voor roaming zijn voor de gehele EU gelijk en daarmee gaan de kosten gelijk aan Nederlands tarief van jouw bundel af. Schotland behoort nog altijd tot de EU.

Goede reis in Schotland.

Hallo, helaas heb ik al een tijd last van mijn 4G netwerk in mijn huis en in de omgeving. Ik heb wel een goede dekking als ik het opzoek voor mijn adres. Ik heb het eerder gemeld en gebeld met de klantenservice, zij gaf aan om een update uit te voeren voor iOS / iPhone XR, dat heb ik gedaan, maar helaas heeft het niet geholpen. Op andere plekken is de verbinding wel weer OK. Het ligt dus ook niet aan mijn telefoon/simkaart.

Kan er een expert ingeschakeld worden aub om het op locatie door te meten? 
 

Zie graag een reactie tegemoet.

Alvast bedankt,

Ronny

Reputatie 7
Badge +20

Hi Ronny,

Ik wil dit graag laten onderzoeken door onze specialisten. Als je naar dekkingskaart gaat je postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je de dekkingsklacht indienen. Je ontvangt dan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van onze specialisten. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer