Beantwoord

Netwerk Dordrecht

• 11 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
Hoi T-Mobile,

Ik heb pas geleden contact met jullie gehad over de slechte dekking op postcode 3319AJ in Dordrecht.
Toen hebben jullie aangegeven dat er een probleem met de zendmast was, en dat dat waarschijnlijk diezelfde maand nog opgelost zou worden (ik spreek nu over juli).
Is er al bekend of het probleem inmiddels is opgelost?

Ondanks dat ik het volgende probleem al meerdere keren heb aangegeven, wil ik er toch nog graag wat aandacht voor vragen.
  • Vanaf november 2010 zijn er duidelijk merkbare problemen ontstaan op het netwerk op postcode 3318AN in Dordrecht (huisnr. 125, school). Dit probleem doet zich voor op zowel het 2G als 3G netwerk.
  • Na deze periode zijn er meer problemen ontstaan, ook in Dordrecht. Bijvoorbeeld op de postcodes 3315 PM, 3315 JL, 3319 AJ is er een zeer slechte 3G-dekking (oorzaak, zendmasten te ver weg?).
  • Buiten de vakantieperiode, wanneer het druk is, is er in het centrum van Dordrecht een redelijk goede dekking, maar geen of een trage internetverbinding (waarschijnlijke oorzaak is overbelasting, voor deze locatie heb ik nog geen klacht ingediend). Tijdens de vakantie is het netwerk redelijk hersteld.
Ik vind dit erg vervelend maar wil ondanks dit toch bij jullie blijven, mede door de goede service en het onbeperkt internet bij T-Mobile.
Mijn vraag is of er iets is dat ik kan doen om er voor te zorgen dat de problemen sneller opgelost worden.
Ik hoor het wel, alvast bedankt!
Dennis Ameling
icon

Beste antwoord door CindyS 12 augustus 2011, 14:06

@DennisAmeling
De dichtsbijzijnde mast op postcode 3319AJ heeft helaas nog steeds problemen. Hier wordt nog steeds aan gewerkt, de laatste update is van gsiteren. Helaas is niet bekend wanneer het probleem is verholpen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat je voor de andere locaties de afgelopen maanden een netwerkklacht hebt gemeld via de dekkingskaart. De conclusie was dat je op deze locatie problemen kan ervaren en dat er op korte termijn geen verbetering gepland staat. Dit is nog steeds het geval. Mijn collega heeft je een korting aangeboden en je hebt aangegeven zelf contact op te nemen als je de korting wilt ontvangen. Wanneer je alsnog graag de aangeboden korting wilt wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen. Ik maak het dan voor je in orde.

Als grote groepen mensen tegelijkertijd gebruik maken van hun mobiele telefoon op een kleine oppervlakte heeft ieder mobiel netwerk het moeilijk om dit verkeer tegelijkertijd te verwerken. Hierdoor kun je bijvoorbeeld een trage internetvebinding ervaren omdat er bij meer gebruikers minder bandbreedte beschikbaar is. Zie ook de informatie in FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
@DennisAmeling
De dichtsbijzijnde mast op postcode 3319AJ heeft helaas nog steeds problemen. Hier wordt nog steeds aan gewerkt, de laatste update is van gsiteren. Helaas is niet bekend wanneer het probleem is verholpen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat je voor de andere locaties de afgelopen maanden een netwerkklacht hebt gemeld via de dekkingskaart. De conclusie was dat je op deze locatie problemen kan ervaren en dat er op korte termijn geen verbetering gepland staat. Dit is nog steeds het geval. Mijn collega heeft je een korting aangeboden en je hebt aangegeven zelf contact op te nemen als je de korting wilt ontvangen. Wanneer je alsnog graag de aangeboden korting wilt wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen. Ik maak het dan voor je in orde.

Als grote groepen mensen tegelijkertijd gebruik maken van hun mobiele telefoon op een kleine oppervlakte heeft ieder mobiel netwerk het moeilijk om dit verkeer tegelijkertijd te verwerken. Hierdoor kun je bijvoorbeeld een trage internetvebinding ervaren omdat er bij meer gebruikers minder bandbreedte beschikbaar is. Zie ook de informatie in FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk.

Reageer