Beantwoord

Netwerk en klantenservice

  • 28 juni 2018
  • 4 reacties
  • 520 Bekeken

Hoi,


Ik merkte op dat ik vandaag opeens niet meer verbonden ben met het 4G netwerk. M'n facturen zijn betaald en mijn SIM kaart staat niet geregistreerd als geblokkeerd.
Ik heb alle standaard dingen uitgevoerd zoals telefoon herstarten etc. maar tevergeefs.

Besloten om contact op te nemen met klantenservice. Deze verteld mij om m'n netwerk gegevens te resetten.
Al m'n wi-fi wachtwoorden kwijt, en ik ben er geen zak mee opgeschoten aangezien ik nog steeds niet kan verbinden.

Vervolgens wacht je een kwartier om opnieuw de klantenservice te benaderen om te vragen of er misschien toch iets geblokkeerd is om de 1 of andere reden, en hierop wordt gewoon totaal niet gereageerd en de chat wordt afgesloten zonder pardon.

Normaliter als ik sporadisch gebruik moet maken van de klantenservice is deze prima, maar ik ben hier behoorlijk boos om geworden.


Nu mijn vraag:
Waarom kan ik niet verbinden met het netwerk? Ik moet verbonden zijn voor m'n werk en ik kan nu totaal niks hiermee.
icon

Beste antwoord door Bas 28 juni 2018, 14:35

Hey pantrofl,

Allereerst mijn excuses voor de manier waarop je het contact hebt ervaren! Mijn collega's en ik proberen er altijd alles aan te doen om zo goed mogelijk te helpen, uiteraard kan het wel eens voorkomen dat er wat misgaat in de communicatie.

Ik ben in ieder geval direct voor je gaan kijken in ons systeem. Daar zie ik inderdaad het contact via de chat en dat er een netwerk reset is uitgevoerd. Aan je reactie lees ik af dat het hiermee niet verholpen is, daarom heb ik het meteen doorgezet naar onze netwerk specialisten zodat dit zo snel mogelijk voor jou opgelost kan worden. In de tussentijd zou ik je willen vragen het toestel volledig uit te zetten en opnieuw op te starten (indien je dit nog niet gedaan hebt). Hierdoor maakt de telefoon namelijk opnieuw verbinding met ons netwerk.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey pantrofl,

Allereerst mijn excuses voor de manier waarop je het contact hebt ervaren! Mijn collega's en ik proberen er altijd alles aan te doen om zo goed mogelijk te helpen, uiteraard kan het wel eens voorkomen dat er wat misgaat in de communicatie.

Ik ben in ieder geval direct voor je gaan kijken in ons systeem. Daar zie ik inderdaad het contact via de chat en dat er een netwerk reset is uitgevoerd. Aan je reactie lees ik af dat het hiermee niet verholpen is, daarom heb ik het meteen doorgezet naar onze netwerk specialisten zodat dit zo snel mogelijk voor jou opgelost kan worden. In de tussentijd zou ik je willen vragen het toestel volledig uit te zetten en opnieuw op te starten (indien je dit nog niet gedaan hebt). Hierdoor maakt de telefoon namelijk opnieuw verbinding met ons netwerk.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!
Hoi Bas,

Allereerst bedankt voor de reactie.

Het toestel volledig uit zetten is reeds gebeurd en heeft geen effect gehad. Ik vind het heel apart want vanmorgen was er niks aan de hand en had ik een normale verbinding. En opeens was het 4G+ icoontje verdwenen terwijl ik niet bezig was met mijn telefoon op 't moment dat het gebeurde.

Ik zal het wel moeten afwachten dan maar. Erg vervelend dit.
Het is inmiddels opgelost.
Reputatie 3
Badge +11
Goed om te lezen, Patrofl!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons uiteraard te vinden. Alvast een heel goed weekend! 😃

Reageer