Beantwoord

Netwerk Gorredijk

  • 13 december 2016
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Al een aantal jaren tevreden klant met mijn pre-paid, maar sinds kort zeer slecht bereikbaar. Telefoon ligt altijd thuis, maar mensen krijgen òf geen verbinding òf direct de voicemail als ze mij bellen.
Wat is er aan de hand??
icon

Beste antwoord door Amy 14 december 2016, 08:56

Hi Moni73,

Onhandig dat je niet goed bereikbaar bent! Kun je aangeven van welk type toestel je gebruik maakt? En had je hier eerder geen last van? :8

Ik zie op de dekkingskaart dat op jouw locatie het netwerk inderdaad niet helemaal stabiel is maar je zou wel gewoon bereikbaar moeten zijn! Zou je dit topic eens door willen nemen? Je leest daar verschillende oorzaken en oplossingen voor netwerkproblemen.

Laat je weten of je daar mee uit de voeten kunt? Als je verder nog vragen hebt, let me know! We kunnen dan altijd een netwerkspecialist vragen om even met je mee te kijken. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Moni73,

Onhandig dat je niet goed bereikbaar bent! Kun je aangeven van welk type toestel je gebruik maakt? En had je hier eerder geen last van? :8

Ik zie op de dekkingskaart dat op jouw locatie het netwerk inderdaad niet helemaal stabiel is maar je zou wel gewoon bereikbaar moeten zijn! Zou je dit topic eens door willen nemen? Je leest daar verschillende oorzaken en oplossingen voor netwerkproblemen.

Laat je weten of je daar mee uit de voeten kunt? Als je verder nog vragen hebt, let me know! We kunnen dan altijd een netwerkspecialist vragen om even met je mee te kijken. 🙂
Bedankt voor jullie bericht. Ik zal het 1 en ander eens proberen, mocht dit allemaal niet baten dan laat ik weer van me horen.

Ik heb een Samsung s4 mini en voor zover ik weet had ik er geen last, krijg nu ineens veel klachten dat ik niet bereikbaar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Moni73,

Is het echt van het een op het andere moment gekomen? Dat is zeker niet handig! Ik heb toch alvast een netwerkspecialist naar jouw verbindingen laten kijken. De verbindingen laten bij de inkomende gesprekken voor 90% foutcodes zien die wijzen op een probleem met je simkaart of je toestel. Om deze twee uit te sluiten kun je je sim in een andere telefoon testen. Als het in een andere telefoon wél werkt, is het wellicht een probleem met je toestel. Werkt je simkaart nou ook niet in een andere telefoon, dan is het een probleem met je simkaart. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik ga het uitproberen!
Simkaart nummer is trouwens: 8931162112
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Moni73,

Toevallig al gelukt om de kruistest uit te voeren? Het zou ons gelijk een oorzaak geven. 🙂

We horen het graag van je!

Reageer