Beantwoord

Netwerk in Hoorn

Ik moet vontinu mijn telefoon opnieuw opstarten om verbinding te krijgen en 4g heb ik al helemaal nooit. Ik heb nu bijna 1 maand t mobile enheb nog maar1 MB gebruikt omdat iknooit verbinding heb buiten wifi
icon

Beste antwoord door Amy 9 november 2015, 13:09

Hey Kokats,

Goed dat je hier een topic over hebt gestart! Het is natuurlijk erg vervelend dat je telkens geen verbinding krijgt en jammer dat jouw start bij ons niet vlekkeloos is verlopen!. :S

Ik heb net naar je gegevens gekeken en er zijn geen blokkades actief waardoor het mobiele netwerk geblokkeerd wordt. Kun je wel gewoon bellen en sms'en?

Verder ziet onze dekking er prima uit op jouw locatie. Ik wil je daarom adviseren om dit topic eens door te nemen. Dit probleem kan namelijk verschillende oorzaken hebben! Laat je aan ons weten of je verder bent gekomen met het topic? We helpen je hier anders graag verder! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Wat is je postcode waar je slecht bereik hebt

Je moet trouwens niet je nummer gebruiken als gebruikers naam

Iedereen kan je nu bellen en smsen ect ect, je nunmer staat je open en bloot op internet
Reputatie 3
Bij de topic titel staat nog steeds het mobile nummer
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kokats,

Goed dat je hier een topic over hebt gestart! Het is natuurlijk erg vervelend dat je telkens geen verbinding krijgt en jammer dat jouw start bij ons niet vlekkeloos is verlopen!. :S

Ik heb net naar je gegevens gekeken en er zijn geen blokkades actief waardoor het mobiele netwerk geblokkeerd wordt. Kun je wel gewoon bellen en sms'en?

Verder ziet onze dekking er prima uit op jouw locatie. Ik wil je daarom adviseren om dit topic eens door te nemen. Dit probleem kan namelijk verschillende oorzaken hebben! Laat je aan ons weten of je verder bent gekomen met het topic? We helpen je hier anders graag verder! 🙂
Reputatie 3
Amy schreef:

Hey Kokats,

Verder ziet onze dekking er prima uit op jouw locatie. Ik wil je daarom adviseren om dit topic eens door te nemen. Dit probleem kan namelijk verschillende oorzaken hebben! Laat je aan ons weten of je verder bent gekomen met het topic? We helpen je hier anders graag verder! :)

Het mobile nummer is bij gestart door .......... nog steeds zichtbaar
Beantwoord: Netwerk in Hoorn
Gestart door ..........

Reageer