Vraag

Netwerk/internet/bereikbaar

Ik merk steeds meer dat mijn internet op mijn mobiel niet altijd evengoed werkt als ik niet op een WIFI netwerk zit. Dan duurt het soms vrij lang of geraak ik helemaal niet op het net. Heb een SONY EXPERIA Z1.
Weet er iemand waaraan het kan liggen en of het op te lossen is.

3 reacties

Reputatie 4
@ Peter_66

Welkom bij de T-Mobile Community!

Dat is niet de bedoeling! Sinds wanneer speelt het probleem? Ervaar je de problemen overal of is het locatiegebonden? Indien je het op één (of een aantal) specifieke locatie(s) ervaart, zou je deze postcodes dan kunnen doorgeven?

Ben je in de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te plaatsen? Op die manier kunnen we namelijk achterhalen of het probleem netwerk- of toestelgerelateerd is. Ik hoor graag wat de uitkomsten van deze test zijn, zodat we je hiermee verder kunnen helpen. Laat het dus nog maar even weten!
Het speelt al enige tijd... En valt steeds meer op... Dus weet niet alle postcodes meer maar hier zijn er toch een paar waar er wel problemen zijn met verbinding maken. 5017av, 5683dp, 5504dr, 6088nt... Hopelijk kan je er iets mee... En kan je me een oplossing geven voor het euvel... Want kan niet zo zijn dat je bereik wegvalt als er geen wifi is... Ik hoor het graag... Groetjes Peter
Heb je een oude simkaart in gebruik? Die kunnen ervoor zorgen dat je verbinding hapert, wegvalt of er simpelweg niet meer is.

Heb je de meest recente software geïnstalleerd staan op het toestel? Zo ja, heb je daarna ook de cache van het toestel geleegd?

Reageer