Beantwoord

Netwerk niet beschikbaar

• 24 mei 2017
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Ik kan niet meer bellen...wel op Internet...wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2017, 12:34

Hoi Daphne,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?

Ik heb even gekeken, maar zie geen blokkade of iets dergelijks in ons systeem, dus het zou moeten werken! Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Kun je de stappen uit dit topic anders eens doornemen, dan is het opgelost óf we weten veel meer en kunnen aan de hand daarvan weer verder. Controleer ook even jouw simkaart of deze nog helemaal 100% is.

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk is het gauw opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Daphne,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?

Ik heb even gekeken, maar zie geen blokkade of iets dergelijks in ons systeem, dus het zou moeten werken! Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Kun je de stappen uit dit topic anders eens doornemen, dan is het opgelost óf we weten veel meer en kunnen aan de hand daarvan weer verder. Controleer ook even jouw simkaart of deze nog helemaal 100% is.

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk is het gauw opgelost!
Hi David,
Dank je wel voor je reactie. Het is gelukt. Al valt herhaaldelijk het Tmobile netwerk uit .... Ik start telkens weer op.
Dank je wel!
Reputatie 4
Hoi Daphne,

Fijn om te horen dat het is opgelost! :)

Ik wens je een fijn weekend toe en geniet van het heerlijke weer.

Reageer