Beantwoord

Netwerk probleempjes Rhoon/Numansdorp

Toon eerste reactie

158 reacties

Badge +12
@CindyS,

Helaas, dan moeten we voorlopig op 2G blijven zitten :(
Hopelijk is het voor december 2011 nog opgelost....

Misschien toch mijn ouders overhalen :)

Met de vergoeding ben ik niet met jullie eens, want deze kreeg ik vanwege de afwisselende verbinding van 3G (wankelend)
Dit heeft niks met de storing van 3G te maken.
Badge +12
Joepie! :)

De 3G verbinding werkt weer :p
Nu de Gemiste sms oproep nog en wisselgesprek functioneert ook niet 😞
Reputatie 7
Joepie! :)
Nu de Gemiste sms oproep nog en wisselgesprek functioneert ook niet :(

Dat zijn netwerkinstellingen. Moet je via My T-Mobile instellen, denk ik.
Reputatie 7
@Dave670
Zoals ik gisteravond al aangaf via Twitter kun je het beste niet teveel bewegen anders ben je het 3G signaal straks weer kwijt. 😛 We hebben inmiddels contact via privébericht over de gemiste oproep sms en wisselgesprek.
Badge +12
@Caspar,

Bedankt voor je reactie 🙂 ik heb al contact gehad met CindyS en krijg een nieuwe sim opgestuurd.

@CindyS,

Dan hebben we nu 1 probleem, de sint is vandaag aangekomen dus er is genoeg gesprongen door de kinderen..
Hopelijk is de mast niet bang geworden

!

Laten we hopen dat er nu geen problemen meer met de mast komen en dat het 3G signaal blijft werken, het internet werkt nu stukke sneller !!
Dat is geheel correct, ik wacht de nieuwe simkaart af en hoop dat de problemen dan zijn opgelost.
Badge +12
Umm?

Volgens mij loopt de site wel erg achter:

Uw locatie: ********
Status informatie:
Op deze locatie kunt u op dit moment mogelijk hinder ondervinden door werkzaamheden aan het 3G netwerk.

1. Werkzaamheden waren op 27 januari 2012.
2. Er zijn geen problemen bekend bij mij met 3G.

Dus volgens mij is jullie site beheerder ''extreem'' traag?
Reputatie 7
@Dave670
Als je geen problemen met 3G ervaart op jouw woonadres is het niet nodig om dit op de dekkingskaart te checken. 😉

Er zijn op deze 3G mast geen werkzaamheden aan de gang en ik heb het intern doorgestuurd. Bedankt voor je oplettendheid.
Badge +12
@CindyS,

Je weet maar nooit CindyS !

Want je collega heeft het 2 weken geleden ook al doorgegeven....

Reageer