Vraag

netwerk problemen


Ik woon in 1189 en heb sinds 24 uur veel problemen met krijgen van verbinding. Elk uur valt de verbinding wel een keer weg, 3GS blijft dan zoeken en batterij loopt snel leeg daardoor.
Niet alleen bij mij thuis een probleem maar ook vandaag heen en terug in auto naar enkhuizen. gehele route vrijwel geen verbinding of heel even wel en dan meteen weer niet.
Heb inmiddels via netwerkradar app e.e.a gemeld; maar wil even weten of er problemen waren met netwerk of dat t aan mij telefoon ligt (heb het volgende al gedaan: instellingen-Algemeen-Stel opnieuw in- herstel alle instellingen maar dat hielp niet).
grtz
Aarnoud

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 2
Ik heb vandaag ook echt iedere keer problemen met bereik
T-Mobile (afd Netwerk): ik zie dat er in pc gebied 1183 een nieuwe 3G mast is geplaatst. Het is wel toevallig dat ik ineens problemen heb. Kan eht daar mee te maken hebben?
Geachte T-Mobile Klantenservice Afd netwerk beheer,
Ook ik ondervind de laatste tijd nogal veel storingen op het netwerk, de storingen bestaan uit o.a. 3g verbinding die traag is of helemaal niet werkt.. 2g doet al helemaal niks.. tijdens een telefoongesprek valt de verbinding ineens weg, en denkt de andere persoon aan de lijn dat ik de hoorn op de haak leg... :-((( op verschillende plekken in Amsterdam Centrum heb ik gewoon GEEN SERVICE.... (dit was met mijn oude iphone 3gs zo, maar nu ook al met mijn iphone 4) mensen die mij proberen te bellen kunnen mij dus niet bereiken... ik hoor dit steeds vaker van vrienden... ik heb hier meerdere malen melding van gedaan, en moet telkens drie tijdstippen doorgeven wanneer ik hinder ondervind...
beetje vaag is dat zelfs toen t mobile (afd Netwerk) mij gebeld heeft... ik geen gesprek binnen heb gekregen.... ik heb daarna een sms van ze gekregen dat ze mij probeerde te bellen.... erg vaag allemaal... als ik met de klantenservice bel krijg ik een vriendelijke maar ongeduldige dame aan de lijn die niet echt tijd schijnt te hebben voor mijn probleem, maar t gesprek zo snel mogelijk probeerd af te kappen... echter heb ik gevraagd om een tegemoetkoming omdat het abo niet functioneel is op dit moment... ik moet nog steeds worden gebeld hierover... ik vind het een trieste zaak, vooral omdat ik net mn abo heb verlengd.... ik snap niet waarom ze bij T-Mobile zo omgaan met klachten, en dat ze gewoon helemaal NIETS meer van zich laten horen. de laatste keer kreeg ik te horen dat ze mijn klacht met spoed in behandeling zouden nemen... maar.... ik wacht nog steeds:-(((
Reputatie 5
@aoverkam
Er waren problemen met een zendmast maar die zijn ondertussen al verholpen. Op je woonadres is de dekking goed tot zeer goed. Ervaar je het probleem nog steeds?
Als je nog steeds problemen ervaart met het netwerk dan wil ik je vragen om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Een Netwerk Specialist zal je melding in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen krijg je hier een reactie op. In het topic [thread=122854]FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk[/thread] staat meer informatie over het netwerk.
Als men een nieuwe zendmast integreert in het netwerk dan kan je hiervan ongemak ondervinden. Dit ongemak zou maar van korte duur mogen zijn. Tijdens het testen van de zendmast kan het zijn dat je op de betreffende zendmast bent aangemeld.

@Natasja
Ik zie dat je op 25 mei de klacht al doorgezet hebt. Een Netwerk Specialist zal je klacht in onderzoek nemen en hier krijg je nog een reactie op. Ik heb de dekking op je woonadres gecontroleerd en ik zie daar problemen met een zendmast. Ik heb hier een extra melding van gemaakt in het formulier wat je hebt doorgezet.

@nino020
Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik vind het jammer om te lezen dat de verwerkingstijd niet aan je verteld is. De verwerkingstijd is momenteel 10 werkdagen. Je hebt de klacht op 18 mei doorgezet en mijn verwachting is dat je begin volgende week een reactie krijgt. Excuses voor de onvolledige informatie. We vragen inderdaad om voorbeelden om te kunnen controleren op welke zendmast je bent aangemeld. Een Netwerk Specialist kan dan gerichter naar de oorzaak zoeken. Ik zie verder geen storingen op zendmasten op je woonadres. Wel zie ik verbeteringen gepland staan. wil je het ons laten weten als er contact is geweest?
Dank je wel Ries, goed bezig!



Ow by the way, natasjazelda = natasjamazzel, heb een niewe account

Reputatie 2
\ik heb al 2 weken geen bereik met mijn Iphone . ben bij de t-mobile winkel geweest ze hebben me daar niet kunnen helpen. Dit is echt geen manier van werken wordt hier helemaal gek van. Dit is de laatste keer dat ik een t-mobile abon. neem never nooit meer. Kan niet op internet , kan niet bellen , niet gebelt worden. Jullie worden bedankt en ben ook een klant met altijd dikke rekeningen en dit altijd optijd betaalt worden nooit problemen. Ik eis hiervoor korting op mijn abonnement. Dit is geen manier van werken . zoiezo had ik nooit bereik in de trein zie altijd iedereen online op zn telefoon en pingen lukt me ook nooit. Wat heb ik hieraan . dit is geld verspilling .
Reputatie 5
@Natasja
Dank je wel voor het compliment!



@bibie
De dekking op je woonadres is redelijk maar niet optimaal. Ik wil je dan ook vragen om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Een Netwerk Specialist zal je melding in behandeling nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.
Heb je de netwerkinstellingen op je iPhone al hersteld? Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)
Reputatie 2
Hallo, heb m'n vraag ook al getwitterd.

Ik heb waarschijnlijk iets met m'n instellingen gedaan maar weet alleen niet wat.

Maar heb geen ontvangst in buitenland en dat is dan weer lastig

Kan daar naar gekeken cq verholpen worden?

Alvast bedankt
Beste T-mobile mensen,



Wat moeten we nu. Ik sta op het punt om mijn abonnement op te late zeggen.. Ik heb namelijk heel erg vaak geen netwerk, geen bereik.. Kan niet bellen, gebeld worden, sms, internet, totaal niets.. Dat ik voor mij erg hinderlijk omdat ik veel afspraken via de telefoon moet maken en veel onderweg ben.. Hier zo eens een greep van momenten wanneer ik geen bereik heb, ben tussendoor uit kwaadheid vergeten momenten te noteren, maar hier zijn er een aantal:

Datum: 10-01-2011
Plaats: thuis, uithuizen
Nummer: 0622724573
Tijd: van 11.50 – 22.00 geen of amper bereik (netwerk)
Datum: 11-01-2011
Plaats: thuis, uithuizen
Nummer: 0628176007
Tijd: van 13.30 – 01.00 geen bereik (netwerk)
Datum: 14-01-2011
Plaats: Uithuizen, Havenweg 43
Nummer: geen nummer, geen netwerk
Tijd 08.00u t/m 21.00Datum: 05-02-2011
Plaats: Uithuizen, Jumbo Uithuizen
Nummer: Geen netwerk
Tijd: 13.00 t/m 22.40
Datum: weekend van spooktocht
Plaats: Zeerijp
Nummer: allen, geen netwerk (alweer)
Tijd: gehele weekend in Zeerijp

Datum: 10-06-2011
Plaats: Uithuizen
Nummer: geen netwerk
Tijd: geen service vanaf 12.25 t/m 17.09


Nu heb ik op meerdere andere locaties (allen in provincie Groningen) ook heel vaak geen netwerk. Er is me al eens een nieuwe simkaart opgestuurd, dus het lijk me dat het daar niet aan liggen kan. Eerlijk gezegd word ik hier soms woeden maar ook hopeloos van..

Dus wat is de beste oplossing? Hier nog een jaar en wat maanden mee door gaan en betalen voor niks, of is er een andere?

Wesley
Daarbij heb ik hiervoor ook al eens met een medewerker van T-mobile gebeld. Heb eigenlijk sinds het begin van contract al problemen met de verbinding.