Beantwoord

Netwerk problemen iPhone 8

• 4 april 2019
  • 2 reacties
  • 1233 Bekeken

Bij bijna elk telefoon gesprek valt zomaar de verbinding weg en daarna kan ik voor een tijdje ook niet opnieuw bellen of gebeld worden.
Met dit probleem ben ik onlangs bij een shop geweest, daar was het probleem bekend en hebben ze een simkaart gewisseld. Dit heeft helemaal geen effect gehad.
Graag zou ik een passende oplossing zien van Tmobile aangezien het probleem ligt bij netwerk/iPhone.
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 09:59

Hi @Delfzijl20,

Aangezien de nieuwe simkaart de netwerkproblemen niet heeft opgeleverd, wil ik je aanraden om de telefoon ter reparatie aan te melden of als je in de gelegenheid bent langs een Apple Store te gaan. Beide partijen kunnen je hier verder bij helpen!

Laat je weten of het is gelukt uiteindelijk?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo David,

Bedankt voor je reactie.
Ter reparatie aanmelden vind ik geen passende oplossing. Het duurt 1-2 week totdat mijn telefoon klaar is en een leentoestel is geen optie volgens de verkoper in de winkel.
Kan ik compensatie krijgen voor de tijd dat ik geen gebruik kan maken van jullie diensten? En hoe lossen jullie het op dat ik al een jaar met deze zeer slechte verbinding zit?

Graag hoor ik van je.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Delfzijl20,

Aangezien de nieuwe simkaart de netwerkproblemen niet heeft opgeleverd, wil ik je aanraden om de telefoon ter reparatie aan te melden of als je in de gelegenheid bent langs een Apple Store te gaan. Beide partijen kunnen je hier verder bij helpen!

Laat je weten of het is gelukt uiteindelijk?

Reageer