Vraag

Netwerk radar app

  • 24 januari 2012
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 2
Is het niet handiger om de gegevens van de netwerk radar naar jullie te mailen met een klacht over de dekking? Want ik word nu wel heel depressief als ik zie hoe ik mijn klacht moet opgeven. dan hebben jullie gelijk de precieze lokatie van waar de verbinding zo slecht is.

3 reacties

Reputatie 7
@Dipstick
Bedankt voor je suggestie. De NetwerkRadar App staat los van de dekkingskaart. Meldingen die je doet via deze app zijn niet gekoppeld aan je gegevens en je ontvangt er ook geen terugkoppeling op. Meer informatie over de NetwerkRadar App lees je ook in het topic FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk.

Als je op de dekkingskaart je postcode invult krijg je te zien hoe de dekking op deze locatie is en verschijnt er een tekstballon. In deze tekstballon is de tekst 'Ervaart u een probleem op deze locatie?' aanklikbaar en kun je het formulier invullen. Op dit formulier heb je naast het geven van voorbeelden ook de mogelijkheid om een duidelijke omschrijving te geven van de eventuele problemen die je ervaart. Met deze informatie kan de Netwerk Specialist je melding gerichter onderzoeken.
Reputatie 2
Heb niet het idee dat dit enige verbetering brengt in het bereik op de lokatie waar ik werk oplevert.
Concurenten hebben daar wel goed bereik.
Reputatie 6
Pas als je de melding instuurt via de dekkingskaart kan er iets aan gedaan worden. Ik heb wel eens gezien dat men een korting o.i.d. aangeboden kreeg. Ook kun je de verkregen gegevens van de app NetwerkRader via dit formulier invullen:
Indien het een structureel probleem betreft graag nog 2 voorbeelden met datum en tijd benoemen. Indien u de beschikking over speedtest of NetwerkRadar gegevens heeft, vul deze dan ook in.



Verder kun je dit als melding en/of als klacht insturen:
Wenst u terugkoppeling over uw netwerkprobleem? Ja / Nee

Geef een e-mailadres en/of een alternatief telefoonnummer. Als u een e-mailadres opgeeft, dan krijgt u een bevestiging.


Op mijn huisadres of werkadres ervaar ik verminderde dekking. Wat nu?
Als je op je huis- of werkadres continu verminderde dekking ervaart dan kan je dit aan ons kenbaar maken door het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Een netwerkspecialist zal de melding onderzoeken en zodra de uitkomsten bekend zijn contact met je opnemen.

Reageer