Netwerk storingen

  • 21 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 349 Bekeken

Het is voor mị niet alleen nét werk storing van gisteren 20/10/2016. Ik had ook eerder verschillende keer nét werk storing van jullie, hoe zit dat met de compensatie.?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Welkom op ons Forum!

Je geeft aan dat je problemen met ons netwerk ervaarde op 20-10. Kun je aangeven om welke problemen het ging? Had je problemen met bellen of mobiel internet? Als je mij meer informatie kan geven dan kan ik ook kijken wat ik voor je kan betekenen. 🙂
Ik had verschillende keer geen netwerk probleem, ik Kon gẻen berichten versturen enz...enz
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Phuc0642,

Ik heb een netwerkspecialist gevraagd om te kijken naar jouw verbinding en die ziet er prima uit. Hij ziet dat je hoge snelheden haalt en goed bereik hebt. Kun je aangeven op welke data je problemen had met het netwerk? Kon je op dat moment alleen niet sms'en of ook niet bellen, gebeld worden en/of internetten? Kun je de postcode sturen waar je op dat moment was? Heb je hier altijd last van of op bepaalde momenten of specifieke plaatsen? Kun je je simkaart ook eens in een ander toestel proberen, heb je er dan nog steeds last van? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we uitsluiten of het aan je toestel of simkaart ligt.

We hebben echt even wat meer informatie nodig om je verder te helpen, vandaar aardig wat vragen van mijn kant. Ik zie je reactie graag tegemoet!
wat u mị vraag is wel erg vẻel en gedetailleerd. Ik had verschilende keer probleem met nét werk, ik Kon niet internetten, geen berichten sturen en het is in deze maand, de exacte datum had ik niet bij gehouden.
Reputatie 5
Hoi Phuc0642,

Ik snap heel goed dat er veel wordt gevraagd. Echter is deze informatie wel essentieel om vast te stellen waardoor je precies deze problemen hebt ervaren. Mocht je in de toekomst dus problemen ervaren stel dan even vast op welk tijdstip en locatie dit is. Wanneer het probleem zich structureel voordoet raden wij aan om je simkaart in combinatie met een ander toestel te testen. Zo kan worden uitgesloten dat het probleem door je toestel wordt veroorzaakt.

Houd het dus even in de gaten de komende tijd!
Hoi Tóm, maar dan is mịn vraag nog niet beanrwoord door jullie. Mịn vraag: hoe zit met de compensatie die ik deze maand netwerk storingen kreeg. Krijg ik ook Mb als compensatie?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Phuc0642,

Bedoel jij deze storing? Alle klanten die te maken hadden met deze storing hebben inderdaad compensatie gekregen. Ik heb jouw gegevens net nog bekeken en geconstateerd dat jij op dat moment geen problemen hebt gemaakt door deze storing.

Aangezien je vaker netwerkproblen hebt wil ik je nog adviseren om dit forumtopic even door te nemen. 🙂
Hi Amy, het netwerk storingen was voor de 20/9 en niet na de 20/9/2016
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dankjewel voor je reactie. Maar zoals Amy heeft aangegeven ervaarde je op dat moment geen problemen die te maken hadden met deze storing. Mocht je in de toekomst weer zoiets ervaren, trek dan gelijk aan de bel en laat ons weten wanneer waar en waarmee jij problemen ervaart. Wij zullen er dan alles aan doen dit om dit voorgoed op te lossen!

Reageer