Beantwoord

Netwerk valt weg tijdens bellen op iPhone 8 Plus

• 1 januari 2018
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

SuperBlijmwasnik met mijn nieuwe IPhone ... met de nadruk op WAS ... Als ik al bereikbaar ben en bel of wordt gebeld dan valt het netwerk na een paar tellen weg ... de tijd loopt door maar er is geen verbinding meer. Opnieuw bellen helpt ook niet want het gebeurd keer op keer op keer. Alles al gedaan maar het blijft maar niet werken. Ik heb regelmatig geen service in mijn scherm staan. Waar ligt dit probleem? Ik betaal netjes iedere maand voor een goede verbinding maar ik heb geen verbinding!!! Hoe wordt dit opgelost en is er compensatie?
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2018, 09:29

Hoi xxMariellaxx,

Wat jammer om te lezen dat je met jouw nieuwe iPhone problemen ervaart! :S

We zijn ervan op de hoogte dat er bepaalde problemen zijn met de nieuwe varianten van de iPhone. Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen. Om na te gaan of dit ook bij jou het probleem is, neem ik even wat stappen met je door.

Zou je kunnen aangeven of je dit probleem overal ervaart of op één bepaalde locatie? Als je het probleem alleen thuis ervaart, dan zou het ook een dekkingsprobleem kunnen zijn. Daarnaast zou ik je ook willen vragen om jouw simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en andersom. Mocht het dan een probleem zijn met de simkaart, dan weten we dat gelijk!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en zie deze dan ook graag spoedig tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi xxMariellaxx,

Wat jammer om te lezen dat je met jouw nieuwe iPhone problemen ervaart! :S

We zijn ervan op de hoogte dat er bepaalde problemen zijn met de nieuwe varianten van de iPhone. Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen. Om na te gaan of dit ook bij jou het probleem is, neem ik even wat stappen met je door.

Zou je kunnen aangeven of je dit probleem overal ervaart of op één bepaalde locatie? Als je het probleem alleen thuis ervaart, dan zou het ook een dekkingsprobleem kunnen zijn. Daarnaast zou ik je ook willen vragen om jouw simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en andersom. Mocht het dan een probleem zijn met de simkaart, dan weten we dat gelijk!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en zie deze dan ook graag spoedig tegemoet! 🙂

Reageer