Beantwoord

Netwerk werkt niet naar behoren en slechte klantenservice

  • 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 815 Bekeken

Sinds eind 2017 ben ik erachter gekomen dat ik niet door een aantal Vodafone nummers gebeld kan worden. Dit zijn nummers die mij ook frequent bellen. In februari heb ik een case laten openen. Ondertussen is de case 2 maal gesloten en zit ik nog met hetzelfde probleem. Samenvatting uitkomsten T-mobile:
- Fout ligtniet bij T-Mobile
- Instellingen bij T-Mobile juist
- Onderzoek moet bij Vodafone gestart worden (dit is gedaan en Vodafone wijst naar T-Mobile)

Er is dus van beide kanten geen oplossing mogelijk voor het probleem? Is er dan iemand die mij verder gaat helpen? Nee is het antwoord.

De klantenservice en technische dienst kunnen mij niet helpen en bieden geen oplossingen, als ik vraag om iemand die me wel gaat helpen met een oplosplan of leidinggevende die mij wel kan helpen, zijn deze zogenaamd altijd afwezig. Daarnaast wordt de lijn vanaf T-Mobile verbroken wanneer het moeilijk wordt voor ze, dit is meerdere malen gebeurd. Ook tijdens het wachten op een medewerker wordt ik eruit gegooid en moet ik opnieuw in de wachtrij.

Waar kan ik mijn klacht kwijt? En wordt er ook iets met deze klacht gedaan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 september 2018, 10:21

Hoi Jorgha,

Dankjewel voor de heldere uitleg van de situatie! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet meer zo goed weet wat te doen. Ik ben dan ook meteen in onze systemen gedoken om uit te zoeken wat er precies aan de hand is!

Ik zie dat al meerdere specialisten naar dit probleem hebben gekeken en er uitgebreid onderzoek naar gedaan hebben. Vanuit onze kant is eigenlijk álles gedaan wat in onze macht ligt om dit probleem op te lossen. De conclusie daaruit is echter dat wij hier geen oplossing voor kunnen bieden. Ik kan je verzekeren dat wij alle opties tot mogelijke oplossingen bekeken hebben. Op dit moment kunnen wij daarom niet anders dan verwijzen naar de andere partij, Vodafone.

Mocht je echt een klant in willen dienen, dan kan dat natuurlijk wel. Je kunt hier vinden hoe dat precies moet. Ik hoop overigens dat Vodafone toch nog eens in de zaak kan duiken en dat zij het wel kunnen oplossen. Het zou natuurlijk fijn zijn als je gewoon weer kunt bellen met de mensen waarvan deze nummers zijn.

Heb je nog aanvullende vragen, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jorgha,

Dankjewel voor de heldere uitleg van de situatie! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet meer zo goed weet wat te doen. Ik ben dan ook meteen in onze systemen gedoken om uit te zoeken wat er precies aan de hand is!

Ik zie dat al meerdere specialisten naar dit probleem hebben gekeken en er uitgebreid onderzoek naar gedaan hebben. Vanuit onze kant is eigenlijk álles gedaan wat in onze macht ligt om dit probleem op te lossen. De conclusie daaruit is echter dat wij hier geen oplossing voor kunnen bieden. Ik kan je verzekeren dat wij alle opties tot mogelijke oplossingen bekeken hebben. Op dit moment kunnen wij daarom niet anders dan verwijzen naar de andere partij, Vodafone.

Mocht je echt een klant in willen dienen, dan kan dat natuurlijk wel. Je kunt hier vinden hoe dat precies moet. Ik hoop overigens dat Vodafone toch nog eens in de zaak kan duiken en dat zij het wel kunnen oplossen. Het zou natuurlijk fijn zijn als je gewoon weer kunt bellen met de mensen waarvan deze nummers zijn.

Heb je nog aanvullende vragen, stel ze dan gerust!
Zit ook met het zelfde probleem wat is de oplossing
Groetjes Wilfred
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilfred,

Ik zie dat je in dit topic verder bent geholpen dus verdere communicatie graag in dat topic.

Reageer