Vraag

Netwerkproblemen


Ik woon in Utrecht en heb sinds gisteren problemen met het netwerk. Ik kan driekwart van de tijd niet meer bellen of gebeld worden. Als ik héél vaak blijf proberen dan lukt het soms wel om te bellen, maar dan valt het gesprek na een tijdje weg en kan ik weer niet bellen of gebeld worden.

Ik heb mn telefoon opnieuw opgestart, hielp niks. Geprobeerd te bellen met de telefoon van een huisgenoot die tele2 heeft (en dus ook op het T-mobile netwerk zit) en daarmee lukte het bellen ook maar de helft van de keren en viel het halverwege uit.
(rekening heb ik uiteraard ook netjes betaald)

Volgens de T-mobile website zijn er geen storingen of werkzaamheden.

3 reacties

Ook ik heb netwerk problemen, omgeving Schiphol-Oost.
Ik ervaar ook netwerkproblemen, omgeving West Zeeuws Vlaanderen.

Ik kan niet bellen of gebeld worden. Het lukt me niet eens om T-Mobile te bereiken.
Reputatie 5
@allen,

Op de locaties die jullie aangeven zijn geen problemen of storingen bekend. Om na te gaan wat er aan de hand is willen we graag de problemen die jullie ervaren onderzoeken.

Willen jullie een melding maken via onze dekkingskaart? Met de gegevens die je daar invult kunnen mijn collega's van de netwerkafdeling een onderzoek opstarten.

Reageer